کد خبر: ۱۶۹۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲ 24 January 2016


استاندار البرز با بیان اینکه رسانه‌ها در کنار انتشار یک خبر منفی ده‌ها عملکرد مثبت در حوزه امنیت را منعکس کنند، گفت: خدمات ماموران زحمتکشی که تا پای جان در مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ تلاش می‌کنند و حتی به شهادت می‌رسند بسیار ارزشمند است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سیدحمید طهایی در همایش فرماندهان، روسای کلانتری‌ها و پاسگاه‌های پلیس استان البرز که صبح امروز با حضور جانشین پلیس پیشگیری ناجا در ستاد فرماندهی انتظامی استان البرز برگزار شد، اظهار داشت: این همایش ان‌شاءالله سرمنشا ایجاد آسایش و امنیت بیشتر در استان البرز است.

وی افزود: استان البرز استانی مهاجرپذیر بوده و تعداد زیادی از خودروهای عبوری به عنوان معبر عبوری از محورهای این استان استفاده می‌کنند که این موضوع آثار و تبعاتی برای استان دارد.

استاندار البرز بیان کرد: حضور پلیس در استان و تجزیه و تحلیل اقدامات پلیس در استان برای آینده مفید است و می‌تواند در راستای ایجاد امنیت پایدار نقش‌آفرینی کند.

طهایی در مورد برخی سیاه‌نمایی‌ها در مورد میزان بالای جرائم در استان البرز گفت: یکی از ابعاد امنیت، امنیت فیریکی است که نیاز است، توسط شهروندان انجام شود و مورد دیگر امنیت روانی و اجتماعی است که انتطار داریم رسانه‌ها در این زمینه فعال باشند و در کنار انتشار یک خبر منفی ده‌ها عملکرد مثبت که در این زمینه وجود دارد را منعکس کنند.

وی اظهار داشت: نقاط مثبت و‌ تلاش‌های انجام شده در حوزه تامین امنیت باید دیده شود و خدمات ماموران زحمتکشی که تا پای جان در مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ تلاش می‌کنند و حتی به شهادت می‌رسند بسیار ارزشمند بوده و نباید از آنها غفلت شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار