کد خبر: ۱۶۹۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲ 24 January 2016


مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت:‌ تحقق عدالت آموزشی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های آموزش و پرورش است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، خسرو ساکی امشب در نشست طرح ملی شهاب که در کرج برگزار شد، اظهار داشت: شناسایی استعدادهای برتر و سوق دادن این دانش‌آموزان به سمت پرورش استعدادها و نخبه شدن از مهم‌ترین اهداف این طرح است.

وی با اعلام اینکه ما در مدارس این استان شاهد حضور استعدادهای بسیار درخشان در حوزه‌های مختلف هستیم، افزود: با کمی توجه بیشتر به دانش‌آموزان می‌توانیم مسیر نخبه‌پروری را بهتر از گذشته طی کرده و با حمایت از دانش‌آموزان مستعد نخبگان بسیاری را تحویل جامعه و کشور دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در ادامه سخنان خود با بیان اینکه اجرای عدالت آموزشی یکی از مهم‌ترین اهداف نظام آموزشی در کشور است، افزود: باید امکانات و شرایط تحصیل در تمامی کشور به یک اندازه باشد تا تمامی محصلان در مقاطع مختلف از امکانات بهتری در زمینه آموزشی بهره‌‌مند شوند.

ساکی تأکید کرد:‌ در این راستا نظام آموزشی مؤظف است تا فرصت‌های یادگیری را برای تمام دانش‌آموزان در نقاط مختلف کشور به صورت یکسان ایجاد کند.

وی در ادامه سخنان خود به اجرای طرح شهاب در استان البرز اشاره کرد و گفت: اجرای این طرح گامی مهم در جهت شناسایی دانش‌آموزان مستعد و دارای خلاقیت‌های برتر است.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز، هم‌اکنون 15 هزار دانش‌آموز در این استان تحت پوشش این طرح ملی قرار گرفته‌اند.

براساس این گزارش، طرح ملی شهاب هم‌اکنون در دو پایه چهارم و پنجم ابتدایی اجرایی می‌شود که براساس تمهیدات اندیشیده شده از سوی آموزش و پرورش قرار است طی سال‌های آینده این طرح در تمامی مقاطع تحصیلی اجرایی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار