کد خبر: ۱۶۹۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲ 24 January 2016

رئیس اداره استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش البرز با اشاره به اینکه طرح ملی شهاب امسال در این استان اجرایی شده است، گفت:‌ ۱۷۰ مدرسه زیرپوشش طرح ملی شهاب هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ابوالفضل شاه‌بیگ شامگاه امروز در نشست بررسی طرح ملی شهاب در استان البرز اظهار کرد: امسال تا شروع مدارس طرح ملی شهاب در دو مقطع تحصیلی چهارم و پنجم ابتدایی در استان به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: پرورش و شناسایی استعدادها و پیش رفتن به سمت نخبه‌پروری از مهم‌ترین اجرای این طرح است.

رئیس اداره استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش البرز خاطرنشان کرد: البته این طرح هم‌اکنون در دو ناحیه یک و 2 آموزش و پرورش کرج به اجرا درآمده است و اجرایی شدن طرح شهاب در تمامی نواحی آموزش و پرورش استان البرز نیازمند برنامه‌ریزی‌های مدون است.

شاه‌بیگ با اشاره به اینکه در اجرای این طرح که در دو ناحیه آموزش و پرورش کرج اجرایی شده است، ادامه داد: تاکنون 15 هزار نفر از دانش‌آموزان تحت پوشش این طرح قرار گرفته‌اند.

وی افزود: معلمان یکی از مهم‌ترین پایه‌های اصلی اجرای این طرح هستند چرا که معلمان با شناسایی دقیق و کارشناسی شده استعدادهای برتر و دانش‌آموزان مستعد، می‌توانند سهم مهمی را در اجرای دقیق و درست این طرح ملی در استان البرز داشته باشند.

رئیس اداره استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش البرز در ادامه سخنان خود به تفکیک آمار دانش‌آموزان زیرپوشش طرح شهاب در دو ناحیه آموزش و پرورش استان اشاره کرد و بیان داشت: در این راستا در ناحیه یک آموزش و پرورش کرج حدود 283 کلاس درس و در ناحیه 2 کرج نیز 267 کلاس در این طرح شرکت کردند.

شاه‌بیگ اظهار کرد: ارائه آموزش‌های اجرایی شدن این طرح به معلمان و بیان اهداف این طرح از سوی کارشناسان نیز در این دو ناحیه آموزش و پرورش انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار