مدیر کل امور اجتماعی استانداری همدان گفت: نگرش و وارد کردن مسائل سیاسی به برنامه های فرهنگی و اجتماعی می تواند آسیب زا باشد.
کد خبر: ۱۶۸۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵ 24 January 2016

مدیر کل امور اجتماعی استانداری همدان گفت: نگرش و وارد کردن مسائل سیاسی به برنامه های فرهنگی و اجتماعی می تواند آسیب زا باشد.

به گزارش ایرنا،مهرداد نادری فر در ستاد هماهنگی دهه فجر استان همدان گفت: درگیر کردن برنامه های فرهنگی با مسائل سیاسی می تواند آسیب های زیادی را به دنبال داشته و باعث فاصله گرفتن افراد از این برنامه ها شود.

وی عنوان کرد: دهه فجر نیز برای ملت ایران یک جشن ملی است که همه افرد با هر زبان و قومیتی در کنار یکدیگر به صورت واحد باید جشن این پیروزی ملی را برگزار کنند.

مدیر کل امور بانوان استانداری همدان نیز در این ستاد با بیان اینکه برنامه های مختلفی برای بانوان در این هفته در نظر گرفته شده است اضافه کرد: باید برنامه های دهه فجر به گونه ای باشد که بتواند یک نشاط اجتماعی در جامعه فراهم کند.

طاهره دوروزی گفت: ایجاد یک محیط مناسب در مدرسه، دانشگاه ها، بازارها و خیابان های شهر از جمله اقداماتی هستند که باید به آنها توجه ویژه داشت.

وی عنوان کرد: معرفی افرادی که در دوران انقلاب در استان همدان نقش تاثیر گذاری داشتند نیز باید در اولویت فعالیت ها قرار بگیرد.

همچنین در این ستاد فرمانداران به معرفی برنامه ها و طرح هایی که در ایام دهه فجر در شهرستان های استان همدان اجرایی خواهند شد پرداختند.

طبق این گزارشات در این دهه در شهرستان ملایر 140 پروژه در این شهرستان افتتاح و پنج روستا با صرف اعتبار 50 میلیارد ریالی بهسازی خواهد شد.

در شهرستان بهار نیز 60 برنامه شاخص و 224 برنامه جانبی اجرا، 93 پروژه با اعتبار 340 میلیارد ریالی افتتاح و پنج طرح با اعتبار دو میلیارد و 40 میلیون ریال در این شهرستان کلنگ زنی خواهد شد.

در شهرستان کبودراهنگ نیز یک هزار و 800 برنامه پیش بینی شده است که 600 مورد از این برنامه ها روستایی است، و 175 طرح نیز با اعتبار 190 میلیارد ریال افتتاح خواهد شد که شاخص ترین آنها کلنگ زنی مجموعه فرهنگی و تفریحی غار علیصدر است.

همچنین طبق گزارشات در شهرستان تویسرکان 47 پروژه با یک میلیارد و 340 میلیون ریال افتتاح و چهار طرح نیز کلنگ زنی خواهد شد.

در شهرستان همدان نیز 700 عنوان برنامه و چهار هزار ریز برنامه در این دهه برگزار و 22 پروژه کلنگ زنی با 580 میلیارد ریال اجرایی خواهد شد.

در این ستاد سردار سر لشگر سید رحیم صفوی مشاور عالی مقام معظم رهبری به عنوان سخنران مراسم 22 بهمن در شهرستان همدان معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار