مدیر انجمن سینمای جوان استان اردبیل گفت: به دلیل محدودیت‌های مالی و اعتباری فیلم‌نامه‌های هنرمندان اردبیلی با تأخیر چندساله بررسی می‌شود.
کد خبر: ۱۶۸۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱ 23 January 2016

به گزارشخبرنگار مهر،میر دولت موسوی صبح شنبه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: روزانه ۱۵۰ نفر مراجعه‌کننده به انجمن سینمای جوان داریم که از این تعداد ۵۰ نفر درخواست تولید فیلم دارند.

وی متذکر شد: بااین‌وجود محدودیت‌های مالی موجب شده تا برخی فیلم‌نامه‌ها به‌منظور بررسی و حمایت به سال‌های ۹۵ و ۹۶ ارجاع داده شود.

مدیر انجمن سینمای جوان استان با تأکید به اینکه این نهاد اجرایی فعالیت خود را بر محور هدایت و حمایت قرار داده است، تصریح کرد: به دلیل محدودیت‌های مالی و اعتبارات قطره‌چکانی نمی‌توانیم آن‌طور که باید از هنرمندان حمایت کنیم.

موسوی با اشاره به پرداخت سالانه دو میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال به فیلم‌سازان اضافه کرد: تنها بودجه دریافتی ما از معاون امور سینمایی است و به‌غیراز آن در استان ردیف بودجه‌ای اختصاص نیافته است.

وی با اشاره به کسب ۱۶ جایزه بین‌المللی و ملی در سه‌ماهه اخیر و ضرورت حمایت از فیلم‌سازان تأکید کرد: اردبیل استعدادهای بی‌نظیری در حوزه فیلم‌سازی دارد و قطب فیلم‌سازی محسوب می‌شود.

مدیر انجمن سینمای جوان استان با اشاره به بی‌مهری دولت قبل به هنرمندان این استان متذکر شد: این بی‌مهری و بی‌توجهی‌ها می‌بایست جبران شده و با حمایت مطلوب زمینه شکوفایی هنرمندان فراهم شود.

وی ازجمله فعالیت‌های انجام‌شده توسط انجمن را برگزاری ۲۸ نمایشگاه عکس انفرادی و گروهی، هفت هفته فیلم و عکس، چهار دوره جشنواره فیلم مهر استان، چندین دوره حضور در جشنواره‌های فیلم کوتاه ملی و بین‌المللی و تولید نزدیک به ۴۰ فیلم آموزشی، تجربی و تولیدی برشمرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار