فرماندار شهرستان نیر گفت: مجتمع مسکونی ۷۲ واحدی محرومان شهرستان نیر با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی احداث می‌شود.
کد خبر: ۱۶۷۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳ 21 January 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل، اکبر صمدی صبح امروز در جریان بازدید از پروژه مجتمع مسکونی 72 واحدی محرومان شهرستان نیر اظهار داشت: این پروژه با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال توسط اداره بنیاد مسکن شهرستان نیر در حال احداث است که تاکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی گفت: ساختمان 72 خانوار با اولویت افراد بومی شهرستان و به ویژه با هدف صاحب خانه کردن افراد فاقد مسکن و بی بضاعت در حال اجرا است که با اتمام این پروژه به افراد مستحق تحویل داده خواهد شد تا مشکلات آنها در حوزه مسکن برطرف شود.

فرماندار شهرستان نیر در مورد پروژه ساختمان دولت از پیشرفت فیزیکی 50 درصدی این پروژه خبر داد و افزود: امسال برای احداث ساختمان دولت اعتباری بالغ بر 5 میلیون ریال اختصاص یافته است که باید تلاش و جدیت بر تخصیص تمامی این اعتبارات باشد.

صمدی با اشاره به خسارت دیدن دیوارکشی محوطه ساختمان این پروژه بیان کرد: 30 متر از دیوارکشی پروژه ساختمان دولت در تندباد و طوفان اخیر فرو ریخته و باعث وارد شدن خسارات مالی به این پروژه شده است.

فرماندار شهرستان نیر خواستار بررسی فنی و کارشناسی و پیگیری امر از طریق ناظران فنی و پیمانکار پروژه شد و تصریح کرد: باید تمامی نواقص و ایرادات در طراحی و اجرای این پروژه رفع شده و این پروژه بدون ایراد و مشکل به بهره‌برداری برسد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار