فرماندار بندرعباس از اجرايي شدن ۶۰ مصوبه و ۳۵ دستور كار در ۹ ماهه سال جاري در راستاي تحقق اهداف آموزش و پرورش خبرداد.
کد خبر: ۱۶۶۶۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱ 20 January 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، احمد پویافر در نهمين جلسه شوراي آموزش وپرورش بندرعباس ضمن گرامیداشت هفته شورای آموزش و پرورش، گفت: استفاده از ظرفيت شوراي آموزش و پرورش در همراه كردن دستگاه ها و نهاد هاي جامعه  و بكارگيري خرد جمعي در ابعاد تحصيل و مسائل آن، مي تواند آموزش و پرورش را در تشكيل ساختار مطلوب فکری، علمی، اقتصادی و فرهنگی جامعه ياري رساند.
 
وي اضافه كرد: دانش آموزان آینده سازان کشور و مبنای توسعه و پیشرفت کشورهستند و رسيدگي به مسائل آموزش و پرورش بايد به عنوان  مهم ترین وظایف همه مسئولان قرارداشته باشد.
 
پويا فر با اشاره به برگزاري  يك جلسه در هر ماه شوراي آموزش و پرورش  مطابق دستورالعمل شوراها اشاره كرد و افزود: از ابتدايي سال جاري تا كنون 9 جلسه شوراي آموزش و پرورش شهرستان بندرعباس با موضوع رسيدگي به مسائل آموزشي، پرورشي، عمراني، رفاهي- خدماتي و اداري- مالي مدارس اين شهرستان برگزار شده است.
 
به گفته رییس شورای آموزش وپرورش بندرعباس؛ از ابتداي سال جاري تا كنون اين شورا 60 مصوبه و 35 دستور كار داشته است و تا كنون 58 مصوبه به اتمام رسيده و دو مصوبه ديگر آن در حال پيگيري و انجام است.
 
فرماندار بندرعباس تصريح كرد: از 60 مصوبه شوراي آموزش و پرورش بندرعباس، تعداد 14 مصوبه آموزشي، 2 مصوبه پرورشي، 17 مصوبه رفاهي- خدماتي بوده و در بخش عمراني نیز داراي 16 مصوبه و همچنين در حوزه اداري- مالي داراي 11 مصوبه بوده است.
 
پويافر، شورای آموزش و پرورش را به عنوان یک شورای تصمیم‌گیرنده و سیاست‌گذار عنوان كرد و خواستار همکاری و حمایت دیگر دستگاه‌های دولتی و اجرایی شهرستان با اداره آموزش و پرورش در راستای پیشبرد اهداف آموزشی و پرورشی در این شهرستان شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار