کد خبر: ۱۶۶۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶ 19 January 2016


مهاجم اسبق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: رضا احدی از بازیکنان اخلاق‌مدار فوتبال ایران بود.

علیرضا اکبرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: متاسفانه در ماه‌های اخیر چند حادثه تلخ برای فوتبال و به طور کلی ورزش ایران به وقوع پیوسته که از جمله آنها می‌توان به مرگ ناگهانی هادی نوروزی کاپیتان پرسپولیس و همچنین درگذشت رضا احدی اشاره کرد.

وی افزود: رضا احدی از جمله ستارگان و چهره‌های محبوب فوتبال ایران بود، اما ویژگی اصلی وی، اخلاق‌مداری و پای‌بندی بر اصول اخلاقی و پهلوانی بود.

این پیشکسوت فوتبال افزود: متاسفانه ما قدر و شان پیشکسوتان را به خوبی نمی‌دانیم و رعایت نمی‌کنیم و ای کاش پیش از آنکه امثال رضا احدی و ناصر حجازی از بین ما بروند، بتوانیم از تجربیات و توانمندی‌ها و دانش و ظرفیت آنها استفاده کنیم.

اکبرپور بیان داشت: کسانی مانند رضا احدی که عمری را در راه فوتبال و ورزش این کشور صرف کرده‌اند،‌ نباید پس از خداحافظی از فوتبال کنار گذاشته شوند و می‌توانند جوانان ما را به درستی هدایت کنند.

وی افزود: به طور قطع جوانان و نوجوانانی که توسط رضا احدی‌ها تربیت می‌شوند، پیش از آنکه به فکر فوتبال باشند، بر روی نقاط اخلاقی و جوان‌مردی و پهلوانی تمرکز می‌کنند، چرا که پیشکسوت و مربی او خود پای‌بند به این اصول است.

مهاجم اسبق فوتبال استقلال تهران ادامه داد: امروزه بسیاری از پیشکسوتان فوتبال و ورزش این کشور که هرگز دنبال پول و شهرت و مقام و عکس انداختن در روزنامه‌ها و مجلات و خبرگزاری‌ها نبوده و نیستند، در تنهایی روزگار خود را سپری می‌کنند.

اکبرپور گفت: این شرایط بیش از آنکه به ضرر این پیشکسوتان باشد، به ضرر فوتبال و ورزش و نسل جوان ما است، چرا که نمی‌توانیم از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آنها استفاده کنیم.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که ورزش کشور بیش از گذشته از توانمندی پیشکسوتان فوتبال استفاده کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار