در گرامیداشت 29 دی ماه روز هوای پاک، شهرداری اردبیل در حرکتی نمادین فردا به جای سیگار کشیدن به مردم گل هدیه می‌دهد تا زمینه برای پاکی و سلامت محیط زیست فراهم آید.
کد خبر: ۱۶۶۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷ 19 January 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، شهردار اردبیل عصر امروز در نشست هماهنگی برگزاری برنامه‌های روز هوای پاک در شهر اردبیل اظهار کرد: ما در یک حرکت ابتکاری سعی می‌کنیم تا فردا در گرامیداشت روز هوای پاک شهروندان را تشویق به سالم‌سازی فضا کنیم تا در کنار عدم استعمال دخانیات به پاک بودن فضای شهری کمک کنند.

حمید لطف‌اللهیان با یادآوری اینکه در ترویج فرهنگ شایسته استفاده از وسیله نقلیه عمومی با شعار «یک روز بدون خودرو» تلاشمان بر این است تا هموطنانمان را با اهمیت مسئله تردد راحت با وسیله نقلیه عمومی و پرهیز از استفاده از خودروهای شخصی آشنا کنیم، تصریح کرد: ما خودمان نیز فردا به صورت نمادین سعی می‌کنیم تا بدون اینکه از خودروی شخصی استفاده کنیم، از وسایط نقلیه عمومی بهره گرفته و به سالم‌سازی فضای شهری کمک کنیم.

وی مشارکت بالای شهرداری را در ارائه خدمات متنوع در تردد راحت مردم و استفاده از وسایط نقلیه عمومی یادآور شد و گفت: مردم هم از تاکسی و هم خط واحد برای تردد راحت، ایمن و بدون دردسر می‌توانند استفاده کنند که این مشارکت مردم زمینه‌ای را فراهم می‌آورد تا بیش از هر زمان دیگر بتوانیم در برنامه‌ریزی‌های خودمان موفق عمل کنیم.

شهردار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود افزود: با همکاری سازمان حفاظت محیط زیست استان در روز هوای پاک برنامه‌های مختلف دیگری نیز اعم از بازدید دوره‌ای از خودروهای عمومی از جهت معاینات فنی و تأییدیه آنها انجام می‌شود تا با کمترین آلودگی‌ها این خودروها و وسایط نقلیه عمومی بتوانند تردد روزانه خود را انجام دهند.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود با حرکت‌های خوبی که مجموعه شهرداری اردبیل در حوزه‌های مختلف انجام می‌دهد بخش عظیمی از نارسایی‌ها در حوزه مسائل مرتبط با محیط زیست و خطرات احتمالی آن برطرف شده و یک اقدام مثبت و سازنده در پیشبرد بهتر امور فراهم آید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار