معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه شهرستان میانه از ایجاد شهرک قهرمانان دراین شهرستان درآینده ای نزدیک خبرداد.
کد خبر: ۱۶۶۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹ 19 January 2016
محمدرضا مشایخی روز یکشنبه در نشست شورای ورزش قهرمانی و همگانی شهرستان میانه با تبریک پیروزی مقتدرانه ایران درعرصه دیپلماسی خارجی با اجرایی شدن برجام و روند لغو تحریم های تحمیل شده بر کشور در سایه پشتیبانی داهیانه مقام معظم رهبری و تلاش های دولت تدبیر و امید از جمله پیش قراولان عرصه دیپلماسی، اظهار امیدواری کرد: در سایه این امر شاهد رفع مشکلات در تمامی زمینه ها باشیم.
وی با بیان اینکه شهرستان میانه در حوزه ورزش قهرمانی با وجود قهرمانان آسیایی، جهانی و بین المللی نام آور است، افزود: اداره ورزش و جوانان باید در حوزه ورزش قهرمانی همت مضاعف داشته باشد.
مشایخی خواستار حمایت و پشتیبانی همه جانبه از سوی نهادها و ارگان های شهرستان درامر ورزش و توسعه آن شد.
وی خواستار ارتقای سطح فوتبال شهرستان با استعدادیابی و پایش افراد از جمله فوتبال نوجوانان شد و بر حمایت شرکت فولاد آذربایجان و شورای شهر و شهرداری برای موفقیت این تیم در مسابقه های لیگ کشوری تاکید کرد.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه میانه همچنین خواستار حمایت تمام دستگاه ها و متولی های شهرستان برای ارتقای ورزش جانبازها و معلول ها شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان میانه هم با تاکید بر اینکه تمامی برنامه های ورزشی شهرستان با رویکرد علمی و بر مبنای ورزش پاک و معرفتی انجام می شود، افزود: این اداره با همراهی صاحب نظرها، روساء هیات های ورزشی و پیشکسوت ها به دور از مسائل سیاسی و مبتنی بر آموزه های دینی و بسیجی برنامه های مختلف ورزشی را اجرا می کند.
مهدی نوایی با اشاره به کسب 26 مدال آسیایی، جهانی و بین المللی توسط ورزشکارهای شهرستان میانه در سال جاری ، جمعیت ورزشی این شهرستان را شش هزار نفر اعلام کرد و از کاهش سه هزارنفری نسبت به سال گذشته خبرداد.
وی با بیان اینکه کاهش جمعیت ورزشی می تواند آسیب زا باشد، گفت: انتظار می رود با استفاده از ظرفیت اماکن ورزشی شهرستان این آمار روند رو به رشدی داشته باشد. 
نوایی با اشاره به فعالیت 34 باشگاه ورزشی مخصوص آقایان و 6 باشگاه مخصوص بانوان دراین شهرستان ، گفت: ورزش شهرستان با مشکل درآمدزایی و کمبود سرانه روبروست.
وی خواستار حمایت از تیم فوتبال نوجوانان، ساماندهی اعتبارات ورزشی و اختصاص سالن برای ورزش جانبازها و معلول ها در راستای ارتقای ورزش شهرستان از جمله ورزش قهرمانی شد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار