فرماندار بهشهر
فرماندار بهشهر گفت:مذاکرات هسته ای ایران از سال‌های گذشته آغاز شد و در نهایت زحمات چند ساله دولت و ملت با فرجام برجام به ثمر رسید.
کد خبر: ۱۶۵۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۲ 18 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، سید خالق سجادی امروز در جشن به فرجام رسیدن برجام که در مدرسه تیزهوشان و نمونه دولتی پسرانه بهشهر برگزار شد، اظهار کرد: برنامه هسته ای ایران به بخشی از تاریخ جمهوری اسلامی تبدیل شده است که آغازگر این حرکت رزمندگان 8 سال دفاع مقدس و پایان بخش آن گروه مذاکرات هسته ای دولت تدبیر و امید بود.

وی افزود: امیدوارم دانش آموزان که امیدهای آینده کشور هستید مانند دانشمندان هسته ای ایران با تلاش و پشتکار و درس خواندن موجب موفقیت خود و سربلندی ایران اسلامی شوید.

نماینده عالی دولت در بهشهر با بیان اینکه فرصت هایی که پس از برجام در کشور به وجود می آید را باید غنیمت شمرد و با همت و پشتکار گام‌های روبه جلو برداریم، یادآور شد: مذاکرات هسته ای ایران از سال‌های گذشته آغاز شد و در نهایت زحمات چند ساله دولت و ملت با فرجام برجام به ثمر رسید.

سجادی خاطرنشان کرد: باعث افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران است که ملت ایران در 24 خرداد 1392 با انتخاب شایسته دولتی را سرکار آوردند که موجب شد در طی 2 سال پیشرفت های بسیاری در زمینه هسته ای و رفع تحریم ها ایجاد شود و حاصل آن برجام شد.

فرماندار بهشهر گفت: گروه مذاکرات هسته ای ایران در خلال 2 سال با برخورد و تعامل مناسب و هوشمندانه مابین 6 کشور قدرت جهانی توانست آنها را به پای میز مذاکره بکشاند و تحریم های ظالمانه علیه ایران را برطرف کند و در نهایت موجب پیروزی ایران شوند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار