مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت:‌ طرح طاها با هدف انجام هماهنگ وظایف قانونی سازمان استاندارد و به منظور استاندارد سازی، ارتقاء سلامت و ایمنی جامعه در سطح استان اردبیل اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۶۵۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۲ 18 January 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل، هاشم علائی صبح امروز در بازدید از خط تولید کارخانه سیم و کابل اس.بی.کو در اردبیل اظهار داشت: اهمیت به ارتقای کیفیت محصولات رمز موفقیت واحد تولیدی است و گزارشی که توسط مدیر واحد و مدیر کنترل کیفی ارائه شد نشان می‌دهد این واحد توانسته هم کیفیت کالای تولیدی خود را افزایش دهد و هم افزایش اشتغالزایی داشته باشد.

وی تصریح کرد: آموزش مدیران کنترل کیفی واحدهای صنفی که توسط این اداره کل انجام می‌شود، زمینه‌ساز افزایش بهره‌وری، کاهش هزینه‌ها و بهبود عملکرد واحدهای تولیدی می‌شود.

علائی گفت: با توجه به اینکه بند 24 اقتصاد مقاومتی افزایش پوشش استاندارد برای تمامی محصولات داخلی و ترویج آن را در برمی‌گیرد، لازمه پیشرفت جامعه و لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی در زمینه کالاهای مصرفی مردم، افزایش کیفیت محصولات تولیدی متناسب با ظرفیت‌های استانی است تا بتوانیم در این راستا گامی جدی برداریم.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل بسته‌بندی مناسب محصولات را یکی از ابزارهای مهم در بازاریابی بین‌المللی دانست و بیان کرد: واحدهای تولیدی با وجود کیفیت مطلوب محصولات تولیدی خود به خاطر بسته‌بندی نامناسب در بازارهای بین‌المللی شناخته شده نیستند که امیدواریم واحدهای استان در این راستا گامی جدی بردارند.

وی افزود: طرح طاها با هدف انجام هماهنگ وظایف قانونی سازمان استاندارد و به منظور استاندارد سازی، ارتقاء سلامت و ایمنی جامعه از طریق کنترل کیفیت اقلام موجود در مراکز عرضه و توزیع و ملموس کردن حضور استاندارد در جامعه در سطح استان اجرا می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار