کیانوش سلیمانی از راهیابی کبدی‌کاران به اردوی تیم ملی جوانان کبدی کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۶۵۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳ 18 January 2016

کیانوش سلیمانی از راهیابی کبدی‌کاران به اردوی تیم ملی جوانان کبدی کشور خبر داد.

به گزارش برنا ، رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان با اشاره به برگزاری مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی استان در چهار رده سنی به میزبانی نهاوند اظهار کرد: این مسابقات با حضور 105 ورزشکار با رقابت تیم‌های همدان، نهاوند، ملایر و تویسرکان برگزار شد.

وی با بیان اینکه تویسرکان در این رقابت‌ها با کسب 172 امتیاز نایب قهرمانی مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی استان همدان را از آن خود کرد، یادآور شد: حسین محمد‌ظاهری، رحمت‌الله ظاهری، علی‌محمد آریافر، فرشاد فضل‌اللهی، سید مهدی میرمعینی و احسان بارانی حائز مقام نخست این مسابقات شدند.

رئیس ورزش و جوانان تویسرکان ادامه داد: علی الوندی، مهدی ظاهری، علی حقی، میلاد محمد‌ظاهری، میعاد الوندی، فرزاد فضل‌اللهی، محمد کرمی مقام دوم و مهدی سرداری، ابراهیم کلهر، پیمان مالوند و محمود الوندی مقام سوم مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی استانی را به خود اختصاص دادند.

وی به صدور احکام زنگ برای پیشکسوتان ورزش باستانی تویسرکان اشاره کرد و گفت: طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به مناسبت هفته وحدت، حکم زنگ به باستانی‌کاران پیشکسوت، احمد نوبخت و فضل‌الله محمدی از سوی فدراسیون ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای اهدا شد.

سلیمانی با اشاره به مسابقات شطرنج با شرکت 18 ورزشکار در هفت دور به روش سوئیسی در خانه شطرنج، اضافه کرد: امیر اردلانی، وحید الوندی، ابراهیم الوندی و بهزاد خزائی در رده بزرگسالان و مرتضی، بهرامی، محمد‌صالح بهرامی، علی عبدالملکی و رضا عبدالملکی در بخش دانش‌آموزی حائز مقام‌ شدند.

وی کسب عنوان مقام اولی کشتی آزاد بزرگسالان در مسابقات دوستانه چندجانبه کشتی آزاد به میزبانی شهرستان ازنا و مقام اولی نوجوانان در مسابقات کشتی فرنگی به میزبانی همدان را از موفقیت‌های ورزشکاران تویسرکان برشمرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان از حضور ورزشکار تویسرکان، علی‌محمد بیات در مسابقات هنرهای فردی انتخابی استان خبر داد و گفت: این ورزشکار با گرفتن 117 جفت سنگ در رده بزرگسالان موفق به کسب مقام نخست این مسابقات شد.

وی خاطرنشان کرد: علی‌محمد بیات با همراهی تیم استان همدان به مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی اصفهان اعزام می‌شود.

سلیمانی در ادامه به کسب چهار مدال طلا و یک مدال نقره توسط ورزشکاران تویسرکان در مسابقات ووشوی انتخابی استان اشاره کرد و گفت: مقام قهرمانی این مسابقات به نام تویسرکان رقم خورد.

وی یادآور شد: میلاد شمس در وزن 90 کیلوگرم، داریوش الوندی وزن 80 کیلو گرم، حسام احمدوند در وزن 75 کیلوگرم و محمد‌رضا زند در وزن 70 کیلوگرم مقام نخست و سعید غیاثوند در وزن 65 کیلوگرم مقام دوم این رقابت‌ها به‌دست آوردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان با اشاره به راهیابی مرتضی کولیوند و امیر‌رضا سوری از تویسرکان به اردوی تیم ملی جوانان کبدی کشور، از کسب عنوان قهرمانی تیمی مسابقات سینه‌پرس ناحیه 2 کشور توسط ورزشکاران تویسرکان خبر داد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار