جانشین انتظامی استان همدان از ساماندهی یک‌هزار و 250 شبگرد در سطح این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۶۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸ 25 March 2015

جانشین انتظامی استان همدان از ساماندهی یک‌هزار و 250 شبگرد در سطح این استان خبر داد.

به گزارش فارس ؛ علی‌اصغر خرمروی  با اشاره به اینکه از 15 اسفند ماه سال گذشته قرارگاه نوروزی انتظامی راه‌اندازی شده و تا 15 فروردین ماه جاری فعال است، از خدمات‌رسانی 5 هزار نفر در راستای تأمین آرامش و امنیت در سطح استان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه 56 ایستگاه پلیس نیز از 27 اسفند ماه سال گذشته در سطح استان مستقر شدهاند، گفت: 650 تیم پلیسی در ایام نوروز، کار گشت‌زنی برای حفظ امنیت شهروندان و مسافران را انجام می‌دهند.

جانشین انتظامی استان همدان با بیان اینکه همدان از هر نظر در شرایط امنیتی و انتظامی خوبی قرار دارد، گفت: مجموعه انتظامی استان برای نوروز 94، اقدامات متفاوت‌تری نسبت به سال گذشته در نظر گرفته و آنها را اجرا می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ثبت نام یک‌هزار و 600 پلیس افتخاری در سطح استان اظهار کرد: مراحل جذب برخی از این افراد انجام شده که در ایام نوروز از ظرفیت آنها استفاده می‌شود.

خرمروی از ساماندهی یک‌هزار و 250 شبگرد در استان خبر داد و افزود: این اقدام نیز به منظور افزایش ضریب امنیت و آرامش مردم انجام شده است.

وی با اشاره به ارزیابی و رصد عملکرد مأموران انتظامی استان در ایام نوروز توسط 50 تیم نظارتی، از آمادگی فوریت‌های پلیسی و سامانه 197 به صورت شبانه‌روزی به منظور پاسخگویی به پیشنهادات و شکایات مردمی خبر داد.

جانشین انتظامی استان همدان در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به پوشش مطلوب انتظامی و امنیتی در استان همدان اظهار کرد: با اتخاذ تدابیر لازم، خوشبختانه تاکنون مشکل خاصی مشاهده نشده است.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار