معاون مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان قم از فوت یک نفر دیگر بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن خبر داد.
کد خبر: ۱۶۴۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۶ 16 January 2016
به گزارش تابناک قم، مهدی فراهانی با اشاره به حوادث امروز جمعه فوت یک نفر بر اثر مسمومیت با مونوکسید کربن را از جمله حوادث این مدت برشمرد و گفت: در این حادثه که در روستای قاهان روی داد متأسفانه یک مرد جان خود را از دست داد.

وی افزود: از شروع فصل سرما تاکنون مسمومیت با مونوکسید کربن 6 نفر را به کام مرگ کشیده است.

معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: همچنین تا به امروز 45 نفر بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن دچار کاهش هوشیاری در سطوح مختلف شده‌اند.

فراهانی در ادامه با اشاره به حوادث هفته گذشته اظهار کرد: در یکی از مأموریت‌های اورژانس مادری حدوداً 30 ساله همراه با مراقب‌های خاص توسط کارکنان اورژانس به مراکز درمانی منتقل و این مادر توانست فرزندان سه‌قلوی پسر به دنیا بیاورد.

وی وقوع 6 مورد مسمومیت را از دیگر حوادث این مدت ذکر کرد و گفت: مسمومیت دو نفر به دلیل استفاده از زغال چوب در منزل از جمله این حوادث بود.

معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم اضافه کرد: در حادثه مشابه دیگری بر اثر استفاده از زغال چوب دو نفر در کارگاه دچار مسمومیت شدند.

 فراهانی در تشریح دیگر حوادث مسمومیت با مونوکسید کربن افزود: مسمومیت یک نفر بر اثر خروج لوله بخاری از محل نصب و مسمومیت یک نفر دیگر بر اثر استفاده از پیک‌نیک از دیگر موارد مسمومیت بود.

وی از برخورد تریلی با کامیون به عنوان دیگر حادثه این مدت یاد کرد و ادامه داد: این حادثه در محور سلفچگان ـ راهجرد روی داد که در آن راننده کامیون فوت و یک نفر دیگر مجروح شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار