مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: اراضی اختلافی اوقاف با منابع طبیعی تعیین تکلیف شد.
کد خبر: ۱۶۳۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹ 15 January 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل، حجت‌الاسلام اکبر قیامی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی روند واگذاری معوض اراضی اختلافی به اوقاف اردبیل اظهار داشت: در جلسه‌ای که با مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل برگزار شد، مقرر شده تا هر چه سریع‌تر واگذاری معوض اراضی اختلافی به اوقاف استان انجام شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل تصریح کرد: براساس تصمیمات گرفته شده در این جلسه هیئتی متشکل از کارشناسان این دو اداره کل در کمترین زمان ممکن نسبت به واگذاری معوض اراضی اختلافی به اوقاف استان اردبیل اقدام خواهند کرد.

وی با ابراز خرسندی از تعیین و تکلیف اراضی اختلافی اوقاف با منابع طبیعی از مسئولان تلاشگر اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قدردانی کرد و افزود: امیدواریم با قول مساعد مدیرکل منابع طبیعی استان هرچه سریع‌تر 30 هکتار زمین به صورت معوض اراضی موقوفه به اوقاف واگذار شود.

قیامی بیان کرد: در دو روستای شهرستان نمین اراضی موقوفه‌ مرحومه صدرالحاجیه و مرحوم عبدالحسین صدری وجود داشته که بر اساس تفاهمنامه، اداره کل منابع طبیعی به عنوان معوض 30 هکتار زمین مرغوب کشاورزی در دشت فتحعلی‌خان مغان در اختیار اوقاف قرار خواهد داد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل با اشاره به اهمیت شناسایی و ثبت موقوفات، اظهار کرد: شناسایی و در نهایت اخذ سند مالکیت ارزشمندترین کار برای اثبات مالکیت موقوفات است و صدور سند مالکیت بزرگ‌ترین اقدام و نخستین مرحله برای اجرای صحیح و امینانه نیات واقفان است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار