باشگاه والیبال کاله آمل نماینده مازندران با این شکست در برابر پیکان یک پله سقوط در جدول رده‎بندی را تجربه کرد و در رده هشتم قرار گرفت تا همچنان به روزهای آینده و بازیهای پیش رو برای رسیدن به بالای جدول نگاه داشته باشد.
کد خبر: ۱۶۳۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۲ 14 January 2016
به گزارش تابناک مازندران، در نخستین بازی هفته پنجم دور برگشت مسابقات لیگ برتر والیبال مردان ایران، تیم کاله مازندران در دیداری خارج از خانه در شرایطی نتیجه را به میزبانی تهرانی خود واگذار کرد که اندیشه‎های تدافعی خودروسازان مانع عرض‎اندام به مازندرانی‎ها داد.
تیم پیکان که با این برد در رده سوم جدول رده‎بندی مسابقات جای گرفت، دیدار دیروز با کاله بازی را در سه دست متوالی با نتایج 25 بر 17، 25 بر 20 و 25 بر 17 به سود خود پایان داد تا با یک بازی و یک برد کمتر در رده سوم و منتظر موقعیت برای رسیدن به صدر جدول است.
در این سوی میدان نیز تیم پرطرفدار کاله آمل با وجود بهره‎گیری از مربی بادانش و کادر فنی کارآمد اما به دلیل تنگناهای مالی در جذب بازیکنان باتجربه و میدان‏دیده، امسال با ترکیبی جواب و بومی پا به میدان گذاشته است و به همین دلیل کمتر نشانی از کاله همیشگی دارد.
حضور کمرنگ علاقمندان به کاله در سالن پیامبر اعظم آمل نیز یکی دیگر از دلایل افت این باشگاه است که البته به دلیل خوب نتیجه نگرفتن کاله طرفداران این تیم نیز رغبت همیشگی برای حضور در سالن را نشان نمی‎دهند.
باشگاه کاله آمل با این شکست در برابر پیکان یک پله سقوط در جدول رده‎بندی را تجربه کرد و در رده هشتم قرار گرفت اما یکشنبه هفته آینده 27 دی در چهارچوب هفته هفدهم لیگ برتر والیبال میهمان شهرداری تبریز رده پنجمی است تا هرچند شرایط سختی را در پیش دارد اما امیدوار است همانند بازی رفت بتواند با کسب امتیاز از زمین بازی خارج شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار