مشاور بانوان فرماندار جاسک گفت: جامعه برای باروری و پویایی در زمینه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی، نیازمند نیروی عظیم زنان است.
کد خبر: ۱۶۳۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۲ 13 January 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، الهام اشرافی درجلسه کمیته بانوان گرامیداشت دهه فجرضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای انقلاب بویژه شهدای زن گفت: هر فرد بر اساس حق طبیعی و انسانی خود، حق دخالت در سرنوشت اجتماعی را دارد و قطعا حضور بانوان در کنار شیرمردان غیور کشورمان در به ثمر رسیدن نهال انقلاب و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را نمی توان نادیده گرفت.

اشرافی افزود: زنان نیز علاوه بر ایفای نقش خانوادگی باید در جامعه حضوری فعال و مؤثر داشته باشند تا به نوبه خود در فعالیت های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی جامعه تأثیرگذار باشند.

وی با اشاره به حفظ عفاف و حجاب گفت: فعالیت های موثر زنان در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و مدیریتی نشانگر این است که حجاب و عفاف نه تنها مانع پیشرفت زنان نبوده بلکه زمینه رشد آن ها را نیز فراهم می کند.

در ادامه این جلسه مه گنج رئیسی مسول کمیته دهه فجر بانوان جاسک به تشریح برنامه های قابل اجرا بانوان در دهه فجر امسال در سطح شهرستان پرداخت.

وی اهم برنامه های کمیته بانوان شهرستان جاسک را برگزاری همایش عفاف و حجاب،جشنواره غذا،مسابقه ماهی گیری،تجلیل از خانواده های شهدا،ایثارگران و جانبازان،تجلیل از زنان و مادران نمونه، تقدیرازدختران کودک و نوجوان موفق در رشته های علمی هنری ،برگزاری مسابقه نقاشی روی پارچه به همت کانون پرورشی،برگزاری مسابقات متنوع ورزشی ،دیدار بانوان با فرماندار و امام جمعه،برگزاری مسابقه قرانی حفظ سوره فجر و حضور با شکوه بانوان درراهپیمایی 22 بهمن ماه عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، اولین جلسه کمیته بانوان دهه فجر با دستور کار پیشنهادات و برنامه های اجرایی در دهه فجر با حضور نمایندگان زن دستگاه های اجرایی،نهاد های مردم نهاد،هیئت های مذهبی در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار