کد خبر: ۱۶۳۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱ 13 January 2016


مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری البرز از تصویب پرداخت 175 میلیارد ریال تسهیلات در قالب 4 طرح به بیش از 2 هزار نفر خبر داد.

به گزارش ایرنا، از استانداری البرز، محمدرضا رضوی روز سه شنبه در گفت و گویی، عمده این طرح ها را در زمینه کشاورزی و صنایع بسته بندی اعلام کرد و افزود: رویکرد دولت تدبیر و امید حمایت از طرح های خوداشتغالی است، بنابراین با این رویکرد ارائه تسهیلات مذکور در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: علاوه بر این همزمان چند طرح مرتبط نیز جهت اجرا در دستور کار قرار دارد که طی ماه های آتی اعلام می شود.

ضوی جایگاه روستاهای استان البرز در تولیدمحصولات کشاورزی در سطح کشور را مهم برشمرد و گفت: حمایت از کشاورزی و صنایع وابسته به آن گامی موثر در اشتغال زایی،محرومیت زدایی و حل معضلات روستاییان می باشد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین معاون تجهیز و تخصیص منابع مالی صندوق کارآفرینی امید و مدیرکل سرمایه گذاری و اشتغال معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور از طرح های برگزیده روستاییان البرز بازدید بعمل آوردند.

رضوی گفت:این چهارطرح برگزیده استان در زمینه کشاورزی ،خوراک دام و صنایع پوشاک و بسته بندی بود که در حاشیه این بازدید از مشارکت 50 درصدی زنان روستایی در راه اندازی واحدهای تولیدی در سطح استان تقدیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار