کد خبر: ۱۶۳۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱ 13 January 2016


معاون عمرانی فرماندار کرج با اعلام پیش بینی 790شعبه در مرکز حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد، گفت: یک نفر رابط اصلی به ازای هر 100شعبه اخذ رای کرج در انتخابات پیش رو در نظرگرفته شده است.

به گزارش ایرنا، محمد صادق تله کو روز چهارشنبه در نشست رابطان اصلی کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کرج، افزود: درحوزه انتخابیه کرج در نظر داریم با شیوه شبکه ای، در ایجاد ارتباط بین اپراتورهای شعب و رابطین ، به صورت منظم و مستمر ، فرآیند ارتباطی انتخابات را مدیریت کنیم.

وی ادامه داد: مقرر شده تا به ازای هر 100 شعبه اخذ رای، یک نفر رابط اصلی از سوی کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات مشخص شود و همچنین هر 10 شعبه یک رابط فرعی خواهند داشت که با رابط اصلی در ارتباط است.

تله کو گفت:هر گونه مشکل احتمالی از طریق این افراد و با رعایت سلسله مراتب به ستاد انتخابات منعکس خواهد شد.

این مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان کرج ادامه داد: شرح وظایف رابطین تعیین شده و متناسب با تقویم آموزشی انتخابات، دوره های آموزشی برای آنان گذاشته خواهد شد.

وی یکی از موضوعات طرح شده در نشست کمیته فناوری اطلاعات را آسیب شناسی عملکرد این کمیته در دوره های گذشته برگزاری انتخابات عنوان کرد و گفت: مشکلاتی که در دوره های قبل وجود داشته در جلسات متعدد این کمیته احصاء شده و به ویژه در خصوص تامین تجهیزات و امکانات موردنیاز،اقدامات لازم انجام شده است.

معاون فنی و عمرانی فرمانداری کرج افزود: با توجه به اقدامات صورت گرفته و هماهنگی های انجام شده، پیش بینی می شود در زمینه تامین تجهیزات و امکانات مشکلی وجود نداشته باشد، ضمن اینکه انتظار داریم تا رابطین اصلی و فرعی با برآورد نیاز های شعبه، ما را یاری کنند تا قبل از برگزاری انتخابات نسبت به رفع آنها اقدام کنیم.

تله کو، در ادامه با بیان اینکه سایت تجمیع آراء در مرکز شهید خدایی اداره کل فنی و حرفه ای استان البرز خواهد بود گفت: اقدامات لازم برای راه اندازی سایت و تجهیز این مرکز در دست انجام است.

این مسئول به ضرورت استفاده از متخصصین انفورماتیک و کاربران آموزش دیده در انتخابات تاکید کرده و از رابطین خواست تا در معرفی اپراتورها با دقت و حساسیت عمل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار