مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از برپایی هفت‌سین فاطمی در امامزادگان استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۱۶۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۶ 24 March 2015

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از برپایی هفت‌سین فاطمی در امامزادگان استان همدان خبر داد.

به گزارش فارس؛ حجت‌الاسلام رضا حاجی‌زین‌العابدینی اظهار کرد: همزمان با اجرای طرح آرامش بهاری سفره هفت‌سین فاطمی نیز در صحن امامزادگان و بقاع شاخص استان همدان برپا شده است.

وی برپایی هفت‌سین فاطمی را با اسامی مبارک حضرت زهرا(س) همچون «سیده»، «ساجده»، «سرالعظمه»، «سعیده»، «سلیمه»، «سرالله» و «سماویه» دانست.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: برپایی سفره هفتسین فاطمی در 60 بقعه متبرکه استان در کنار طرح آرامش بهاری فراهم شده است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم ویژه تحویل سال نو در 20 بقعه شاخص استان، در ادامه از طنین‌انداز شدن صلوات خاصه حضرت زهرا(س) در لحظه تحویل سال در 60 بقعه شاخص استان خبر داد.

حاجی‌زین‌العابدینی با بیان اینکه طرح خیمه‌های معرفت نیز در 20 امامزاده استان در حال اجراست، گفت: مبلغان دینی با حضور در خیمه‌های معرفت در جوار بقاع متبرکه استان پاسخگوی شبهات دینی زائران هستند.

وی برپایی غرفه کودکان و وقف، پرسش و پاسخ دینی، غرفه حجاب و عفاف، مباحث نقد فیلم و پاسخ به شبهات در نمایشگاه یاس نبوی را از دیگر برنامه‌ها دانست.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به استقبال خوب مردم و مسافران نوروزی از برنامه‌های پیش‌بینی شده، تصریح کرد: ترویج فرهنگ وقف در بین مردم یکی از برنامه‌های راهبردی اوقاف است که همواره این موضوع مد نظر بوده است.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار