کد خبر: ۱۶۲۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷ 12 January 2016


مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج گفت: برنامه‌های دهه مبارک فجر امسال با رویکرد وحدت و انسجام در مدارس این شهرستان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه سه کرج، عبدالکریم رستمی اظهار داشت: امسال برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی با رویکرد وحدت و انسجام پیگیری خواهد شد.

وی بیان داشت: از برنامه‌های اصلی در دهه فجر توجه به نقش رهبری و ولی فقیه در حفظ نظام و پیروزی نظام اسلامی است.

رستمی با اشاره به نقش حضرت امام(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی افزود: نقش امام (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی یکی از ارکان اصلی پیروزی بوده و امروز هم خلف صالح آن امام عزیز با هوشمندی و آگاهی و دانش کامل، مدبرانه ایران اسلامی و دنیای اسلامی را رهبری می‌کند.

وی با تاکید بر حضور تمام بخش‌های آموزش و پرورش در ستاد دهه فجر اظهار کرد: دهه فجر به عنوان زنگ بیداری ملت مسلمان ایران، فرصتی برای انسجام نیروهای انقلاب و ایجاد امید و نشاط در جامعه است.

رستمی در ادامه گفت: راهی جزء زنده نگه داشتن راه و هدف امام نداریم، تفکر امام به زندگی ما معنا و حیات بخشیده و به کار ما ارج و ارزش می‌دهد و امروز توفیق خدمت به مردم را مدیون نظام و انقلاب بوده ، باید قدردان آن باشیم.

رئیس ستاد دهه فجر ناحیه سه کرج دهه فجر را فرصتی برای شناسایی وحدت و بصیرت جامعه بیان کرد و ادامه داد: زمینه حضور خودجوش دانش‌آموزان در این ایام الله نیاز به ادبیات مورد پسند جوانان است که باید در قالب هنرمندانه‌ای بیان شود.

رستمی در پایان با توجه به برگزاری انتخابات خبرگان رهبری ومجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابت مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در هفتم اسفند فراهم کرده و تمام تلاش‌ها باید حضور حداکثری مردم در این انتخابات باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار