حجت‌الاسلام پناهیان: در همه جنگ‌ها و جنایات کشورهای اسلامی، آمریکا اصل و ریشه است/ امروزه بسیاری از دولتمردان، سیاسیون، نخبگان دانشگاهی، جریانات و نخبگان حوزه عهد خود را به نظام و انقلاب فراموش کرده‌ و تبدیل به یک جریان و ماجرا شده‌اند/ گفته رهبر معظم انقلاب در 19 د‌ی‌ماه امسال یک هدایت سیاسی نیست بلکه یک امر به معروف و نهی از منکر است
کد خبر: ۱۶۲۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴ 12 January 2016

مسئول هیئت نوجوانان و جوانان عاشورایی رزمندگان کشور گفت: آمریکا در تمام جریانات اخیر کشورهای اسلامی نقش و ریشه دارد .

به گزارش تابناک ، حجت‌الاسلام  احمد پناهیان در جمع مردم خراسان جنوبی در حسینه جماران بیرجند با اشاره به موضوع نفوذ، اظهار داشت: امروزه باید در شرایط روز، اقتضائات بین المللی، جهان اسلام و مسائل نظام به ویژه موضوعات مهمی مانند انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری که یک امتحان است و در اولویت قرار دارد و تأکیدات رهبر معظم انقلاب نیز بر این موضوعات دلالت می‌کند تعامل و گفت‌وگو کنیم.

این استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: امروزه بسیاری از دولتمردان، سیاسیون، نخبگان دانشگاهی، جریانات و نخبگان حوزه عهد خود را به نظام و انقلاب فراموش کرده‌ و تبدیل به یک جریان و ماجرا شده‌اند.

پناهیان بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در 19 د‌ی‌ماه امسال در جمع مردم قم فرمودند:" شما مردم به نمایندگان و کاندیداها هم مجلس خبرگان رهبری و هم مجلس شورای اسلامی اعتماد کنید" و این گفته رهبر معظم انقلاب یک هدایت سیاسی نیست بلکه یک امر به معروف و نهی از منکر است.

وی افزود: اگر پایداری در راه مبارزه در طول تاریخ و انقلاب در مقابل دشمن شکنی و کفرستیزی وجود نداشت امروزه ما بهره ای از دین نداشتیم و هیچکس نباید جنایات و اسلام ستیزی آمریکا را نادیده بگیرد زیرا تمام جنگ‌ها و جنایات در کشورهای مختلف اسلامی از جمله یمن، نیجریه، میانمارک، عراق، سوریه و فتنه‌های داخلی و در همه جریان‌های منطقه آمریکا اصل و ریشه است.

مسئول هیئت نوجوانان و جوانان عاشورایی رزمندگان کشور گفت: در حال حاضر نیز دشمن تمام تمرکز خود را به انتخابات و به ویژه انتخابات مجلس خبرگان رهبری داده و برنامه‌ریزی کرده است زیرا از طریق دیگری نمی‌تواند کار کند که در این زمینه رهبر معظم انقلاب هشدار داده‌اند خط نفوذیان سیاسی که غیر از راه ولایت می‌روند را دست کم نگیرید.

این استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند نفوذ مانند موریانه است در حالی که ظاهر حفظ شده به ندرت اما پایه و اساس را ویران و سپس با یک تلنگر کار خود را می‌کند و این در حالی است که در کشور برخی بیش از اینکه از آنها تاثیرگذاری مثبت ببینیم تاثیرگذاری منفی دیده می‌شود.

پناهیان اظهار داشت: رهبر انقلاب اسلامی پس از شهادت شهید باقر النمر و دستگیری شیخ ابراهیم زک زاکی و یارانش فرمودند این شیخ عدالت خواه تنها امر به معروف و نهی از منکر کرد و کشته شدن شیخ نمر برای ما اتمام حجت است.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه ما در تمامی فرآیندهای هسته‌ای هیچ گاه به گفته امام مسلمین به آمریکا اعتماد نکرده و نخواهیم کرد، تصریح کرد: ما چرا باید به آمریکا اعتماد کنیم، 60 سال پیش قبل از پیروزی انقلاب آمریکا ما را محروم کرد و از پیشرفت‌های علمی و نقطه اثر بازداشته است و قبل از انقلاب ما را ذلیل و خار کرد.

استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت: سال 88 وقتی که تیر دشمنان انقلاب به سنگ خورد در سال 89 به این تصمیم گیری رسیدند که برای نابود کردن جمهوری اسلامی ایران همان جریان فتنه و نفوذ اعتقادی که رهبر انقلاب بارها تاکید کرده اند را به راه اندازند.

وی بیان کرد: دشمن برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از پیش تدارکاتی دیده و باید بدانیم که قصد آنها از این کار چیست و مواظب باشیم تا از غفلت یا اعتماد ما سوء استفاده نکنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار