رئيس کميسيون گردشگري کشوردرگرگان
رئيس کميسيون گردشگري کشور و نايب رئيس اتاق اکو ايران در گرگان گفت : اين اجلاس باحضورکشور هاي فارسي زبان افغانستان و تاجيکستان در گلستان برگزار مي شود .
کد خبر: ۱۶۲۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۹ 12 January 2016
رئيس کميسيون گردشگري کشور و نايب رئيس اتاق اکو ايران امروز در گرگان گفت : اتاق ايران با برگزاري اجلاس کشور هاي فارسي زبان افغانستان و تاجيکستان در گلستان موافقت کرده است و اين اجلاس به زودي در گلستان برگزار مي شود .
 احمد اصغري افزود: تشکيل دانشکده گردشگري و پليس گردشگري و حمايت از طرح هاي گردشگري داراي توجيه اقتصادي از جمله برنامه هاي دولت براي توسعه اين صنعت در گلستان است.
 وي گفت: 55 درصد گردشگران خارجي را گردشگران زيارت و حوزه سلامت دانست و پيشنهاد کرد در صورت آمادگي گلستان دومين کنگره گردشگري سلامت اکو در گلستان برگزار شود.
 نايب رئيس اتاق اکو در کشور تهيه نقشه راه توسعه گردشگري کشور را ضروري دانست و گفت:ايران با 160 کشور مبادله ويزا دارد و در فرودگاه امام خميني (ره) ويزاي يک ماهه صادر مي شود .
 اصغري افزود: رايزنهاي اقتصادي و فرهنگي ايران در خارج از کشور هم فعال شده اند تا با معرفي جاذبه هاي تاريخي و فرهنگي و طبيعي گردشگران را براي سفر به کشور جذب کنند .
 اصغري براي حضور درنخستين جلسه کميسيون گردشگري، اقتصاد ورزش و اقتصاد هنر گلستان به گرگان سفر کرده بود.
 
منبع: خبرگزاری صدا وسیما
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار