جمعی از سهامداران پردیسبان امروز در مقابل دادستانی عمومی و انقلاب مشهد شعبه 209بازپرسی تجمعی آرام و به دور از تشنج برای درخواست اقدامات هر چه سریعتر جهت مجازات مفسدین اقتصادی خواستار بودند.
کد خبر: ۱۶۲۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴ 11 January 2016
 به گزارش تابناک رضوی، معترضان پردیسبان از ساعت 10 صبح امروز دوشنبه 21دی ماه جاری به مقابل ساختمان شعبه 209بازپرسی دادگستری آمده بودند تا خواسته های خود را به دادستان محترم مشهد منتقل کنند و  بخواهند به وضعیت آنها رسیدگی سریع شود.

این تجمع اعتراض‌آمیز و البته آرام مالباختگان شرکت پردیسبان در حالی برگزار شد که پیش از این نیز بارها در مقابل  استانداری خراسان رضوی و سایر دستگاه های اجرایی گردهم آمده بودند و سعی در رساندن فریاد تظلم خواهی خود به مسئولان داشتند.

تجمع سهامداران پردیسبان و مطالبه مجازات مفسدان اقتصادی 

بنابراین گزارش، خواسته های مالباختگان پردیسبان از دادستان مشهد  عبارتند از :
 
1. مطالبات سهامداران در قالب کیفری پیگیری شود.
 
2. دستور بازداشت متهمین پرونده و اعضا هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت ایستا بهارستان نور شرق را صادر شود.
 
3.دستور توقف تبلیغات موهوم پروژه توریستی تفریحی آبیک را که مکررا در سایت منتشر می شود صادر فرمایید تا از نشر اکاذیب و اغفال چند باره مردم جلوگیری شود.
 
4. دستور اخذ نظریه کارشناسی رسمی دادگستری در زمینه حسابرسی شرکت های ایستا بهارستان نور شرق-ایستا بهارستان نور و پردیسبان صادرشود.
 
5. دستور برگشت سرمایه تودیع شده سهامداران و ارزش افزوده آن در زمان سرمایه گذاری به شرکت ایستا بهارستان نور شرق را صادر شود.
 
6. دستور بازپرسی برای کشف و سو استفاده از اموال و دارایی شرکت سهامی ایستا بهارستان نور شرق به نفع افراد و یا دو شرکت دیگر را مطابق ماده بند 3و 4ماده 258لایحه قانون تجارت صادر شود.
 
7. در نهایت تکمیل مرحله بازپرسی در حداقل زمان ممکن و صدور کیفر خواست و ارسال پرونده قضایی به دادگاه محترم مستدعی است.
 
گفتنی است در پایان تجمع خواسته های سهامداران از دادستان مشهد که مکتوب شده بود، توسط همه سهامداران امضا گردید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار