بخشدار بخش خزل شهرستان نهاوند گفت: ۸۵ پروژه در سطح بخش خزل با اعتبار پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال توسط دهیاران در سطح روستاها به انجام رسیده است.
کد خبر: ۱۶۲۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹ 11 January 2016

بخشدار بخش خزل شهرستان نهاوند گفت: ۸۵ پروژه در سطح بخش خزل با اعتبار پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال توسط دهیاران در سطح روستاها به انجام رسیده است.

به گزارش ایسنا، "فرهاد جهانیان" در سومین جلسه شورای اداری بخش خزل که در کانون فرهنگی تربیتی شهیدآوینی برگزار شد، بیان کرد: اداره آب و فاضلاب روستایی پروژه مجتمع‌های آبرسانی را در سطح بخش به سرانجام رسانده به طوریکه روستای زرین‌باب ۹ روستا را همزمان آبرسانی می‌کند.

وی ادامه داد: همچنین مهمترین پروژه‌ها در بخش آبفار در سطح روستاها همچون مجتمع گره‌چغا، عبدالملکی و کهریزها نیمه‌کاره است که سال آینده به اتمام می‌رسد و آغاز عملیات اجرایی مجتمع‌های تپه‌علی و قشلاق‌ها نیز در برنامه قرار دارد تا مشکل آبرسانی به این روستا نیز برطرف شود.

امسال 100 روستاهای بخش خزل گازرسانی می‌شود

وی تصریح کرد: امسال با کلنگ‌زنی‌های انجام شده ۱۰۰ درصد روستاهای بخش خزل گازرسانی شده و حتی روستاهای دارای یک خانوار همچون روستای ابوالفتح‌آباد نیز از نعمت گاز برخودار شدند و خوشبختانه در بحث گازرسانی هیچ مشکلی در این بخش وجود ندارد و تا پایان سال هم تمام بخش خزل گازدار می‌شود.

جهانیان اضافه کرد: متاسفانه بعضی از نمایندگی‌های ادارات در بخش خزل ضعیف عمل می‌کنند که مدیران باید برای رفع این معضل طرح و برنامه داشته باشند همچنین برای طرح برنامه‌های بلندمدت و درازمدت خود اقدام کنند.

افتتاح راهدارخانه فیروزان با اعتباری افزون بر ۲۰ میلیون تومان

بخشدار بخش خزل با اشاره به افتتاح راهدارخانه فیروزان در سال آینده افزود: در سال آینده راهدارخانه فیروزان با یک سوله نگهداری نمک و ماسه با اعتباری افزون بر ۲۰ میلیون تومان هزینه افتتاح می‌شود.

وی افزود: در سال ۹۴ میدان فیروزان به سمت پل حاج‌علی‌مراد روکش آسفالت و شانه‌سازی آن با اعتباری افزون بر ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان انجام شده است.

جهانیان همچنین به اقدامات اداره راه‌وشهرسازی اشاره کرد و افزود: خط‌کشی جاده‌ها را در زمانی‌که هوا مساعد باشد و شانه‌ریزی روستاهایی، خط‌کشی راه‌ها، نصب علامت‌ها و چراغ و بحث آسفالت در محورهای پرتردد و راه‌های فرعی در سال‌جاری به ترتیب با اولویت انجام خواهد بود.

فرماندار شهرستان نهاوند نیز گفت: کاندیداهایی که حرص و طمع برای جمع‌آوری آرای مردم دارند، افرادی اصلح و شایسته برای انتخاب نیستند و باید کاندیداهایی را برگزید که ولایتمدار، متدین، عالم و قانون‌مدار هستند.

"کریم حمیدوند‌" اظهار کرد: تازمانی‌که ولایتمدار باشیم و پشت سر رهبری حرکت کنیم، آسیبی به این مملکت نخواهد رسید و آمریکا هم هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و حضور ما و ملت عزیز در پای صندوق‌های رأی مشت محکمی بر دهان دشمنان ملت خواهد بود.

وی در ادامه تصریح کرد: بخش خزل شهرستان نهاوند جزو مناطق محروم استان به شمار می‌آید که پس از ۵۲ سال با وجود حمایت‌هایی که شده، باز بخش محروم استان است.

حمیدوند افزود: آنچه باعث پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون شده، وحدت و پایبندی به اعتقادات، تقوا، پرهیزکاری و ولایتمداری است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار