پایان نامه دانشجوی دانشگاه تبریز، در کنفرانس بین المللی فناوری و مدیریت انرژی و دومین کنفرانس انجمن انرژی ایران که در آذر ماه سال جاری توسط انجمن انرژی ایران در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد، به عنوان پایان نامه برتر انتخاب شد.
کد خبر: ۱۶۱۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰ 10 January 2016
به گزارش تابناک  تبریز، در این کنفرانس پایان نامه مهندس مرتضی نظری هریس، در بخش انتخاب پایان نامه برتر در مقطع کارشناسی، در سطح دانشگاه های ایران به عنوان نفر اول برگزیده شد.

همین گزارش حاکی است: دکتر بهنام محمدی ایواتلو، عضو هیات علمی داشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تبریز، راهنمایی این پایان نامه را با عنوان «جایابی بهینه واحد های اندازه گیری فازوری به‌ منظور مشاهده پذیری کامل سیستم قدرت با استفاده از الگوریتم جستجوی هارمونی » بر عهده داشت.

از این پایان نامه دو مقاله علمی-پژوهشی استخراج شده که در مجلات "Renewable and Sustainable Energy Reviews” از انتشارات الزویر با ضریب تاثیر 5.901 و مجله "Energy Systems” (از انتشارات اشپرینگر) چاپ گردیده است.

پایان نامه دانشجوی دانشگاه تبریز برتر انتخاب شد

پایان نامه دانشجوی دانشگاه تبریز از سوی انجمن علمی شبکه هوشمند انرژی ایران به عنوان پایان نامه برتر انتخاب شد.

به گزارش تابناک تبریز، این پایان نامه تحت عنوان" برنامه ریزی بهینه واحدهای CHP با در نظر گرفتن برنامه های پاسخگویی بار"، توسط منيژه عليپور و با راهنمایی دکتر کاظم زارع، از اعضای هیات علمی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تبریز انجام شده و در کنفرانس شبکه های هوشمند سال 94 از طرف کمیته بررسی پایان نامه های انجمن به عنوان پایان نامه برتر در مقطع کارشناسی ارشد انتخاب شده است.

همین گزارش حاکی است؛ انجمن علمي شبكه هوشمند انرژي ايران هر ساله بر اساس تلاش ها و فعالیت های علمی و پژوهشی دانشجویان، پایاننامه برتر را انتخاب و معرفی مي کند که این کنفرانس امسال در دانشگاه علم و صنعت برگزار گرديد.

لازم به ذکر است؛ منيژه عليپور، دانش آموخته کارشناسی ارشد دانشگاه تبریز و دانشجوی دکترای مهندسی برق قدرت دانشگاه تبریز بوده و چاپ 6 مقاله در مجلات ISI و ارائه بیش از 5 مقاله در همایش های مختلف داخلی از سوابق علمی وی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار