دبیر همایش حسابداران آذربایجان‌شرقی:
دبیر همایش حسابداران آذربایجان‌شرقی گفت: بیش از 100 هزار حسابدار در آذربایجان‌شرقی فعال هستند و اتحاد حرفه این افراد ضروری است.
کد خبر: ۱۶۰۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۳ 09 January 2016
به گزارش تابناک تبریز، مهدی گودرزی امشب  در نخستین همایش حسابداران آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: این همایش برای تجلیل از مقام حسابدار و اهمیت دادن به جایگاه حسابداران آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: هدف اصلی این همایش گردهمایی حسابداران به منظور اتحاد حرفه‌ای و بسترسازی مناسب برای ایجاد تشکل صنفی و غیرسیاسی برای فارغ التحصیلان دانشگاهی رشته‌های حسابداری است و البته در بسیاری از استان‌های کشور این کانون‌ها شکل یافته است.

دبیر همایش حسابداران آذربایجان‌شرقی گفت: بیش از 100 هزار حسابدار در آذربایجان‌شرقی فعال هستند و اتحاد حرفه این افراد ضروری است.

وی یادآور شد: در سال‌های گذشته بی‌مهری‌های زیادی باعث شده تا اتحادیه حسابداران در آذربایجان‌شرقی شکل نگیرد و در حال حاضر تلاش می‌شود تا این تشکل با حضور حسابداران دولتی و خصوصی برگزار شود.

گودرزی افزود: نیاز جامعه حرفه‌ای می‌طلبد تا حسابداران هم‌اندیشی کرده و نارسائی‌های موجود را بررسی و برطرف کنند و برای این امر حضور پیشگامان و پیشکسوتان ضروری است.

وی با اشاره به تاریخچه حرفه حسابداری در تبریز گفت: در سال 1337 انستیتو بازرگانی تبریز در محل کنونی هنرستان شهید بهشتی تبریز دایر شده و در سال 1365 اولین رشته دانشگاهی حسابداری به همت دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل شده و دانشجو جذب کرد.

دبیر همایش حسابداران آذربایجان‌شرقی گفت: ایجاد پل ارتباطی با مراکز صنعتی، علمی و پژوهشی و دانشگاهی و همچنین انجمن‌های تخصصی بین‌المللی و کشوری از اهداف برگزاری این همایش است که در آینده نیز دنبال می‌شود./فارس


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار