رئیس اتحادیه مشاوران املاک ارومیه گفت: امسال بدلیل انجام تخلفات و معاملات غیر قانونی ۱۵۰ دفتر مشاوره املاک در آذربایجان‌غربی بسته شد.
کد خبر: ۱۶۰۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵ 09 January 2016

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، شاهرخ پیری امروز در سومین همایش استانی مشاوران املاک آذربایجان‌غربی اظهار داشت: امسال قراردادهای پرینتی با آغاز دهه فجر در اتحادیه املاک آذربایجان‌غربی انجام می‌شود و این موضوع در استان بسیار حائز اهمیت است.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک ارومیه با تاکید بر تخصصی بودن صنف مشاوران املاک گفت: در این باره در مرحله نخست 70 نفر از کسانی که در دوره‌های 40 ساعته دانشگاه علمی و کاربردی در زمینه حقوقی، مالیاتی و رایانه آموزش دیده بودند موفق به کسب گواهینامه شدند.

وی تصریح کرد: از سال پیدایش مشاوران املاک، یک هزار و 259 پروانه کسب صادر شده و امسال ضمن صدور 207 فقره پروانه کسب دیگر، 150 واحد به علت تخلفات بسته شده است.

پیری افزود: هم‌اکنون نزدیک هفت جلسه تدریس رشته حقوق در دانشگاه علمی کاربردی ارومیه برای فعالان مشاوران املاک برگزار شده و خوشبختانه مشاوران نیز از این کلاس‌های درس استقبال چشمگیری کرده‌اند.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک ارومیه بیان کرد: هم اینک واحدهای مشاوران املاک در ارومیه به نسبت جمعیت این شهرستان قابل توجه است اما به علت سیاست دولت در اشتغال‌زایی، برای افرادی که درخواست پروانه کسب می‌کنند اجازه فعالیت داده می‌شود.

 مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار