مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که آرد کنونی نانواهای شهر یاسوج سالم و فاقد هرگونه آلودگی هستند.
کد خبر: ۱۶۰۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱ 09 January 2016
مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که آرد کنونی نانواهای شهر یاسوج سالم و فاقد هرگونه آلودگی هستند.
سید صادق فروزنده در گفت و گو با عصردنا گفت: شایعه آلودگی آرد مصرفی در نانواهای شهر یاسوج کذب و چنین چیزی صحت ندارد.
وی با تشریح نحوه نظارت بر توزیع آردهای مصرفی در نانواهای شهر یاسوج و سایر مناطق کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت: شهروندان مطمئن باشند که آردهای توزیع شده هیچگونه مشکلی ندارد و امنیت غذایی در این ارتباط وجود دارد.
مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد افزود: آردهای توزیع شده در روز سیزدهم دی ماه امسال " نم " کشیده بود که در نامه ارسالی مرکز بهداشت چنین چیزی عنوان و در کمترین زمان ممکن آردهای توزیع شده جمع آوری و آرد جدید جایگزین شد.
فروزنده باتاکید بر آلوده نبودن آردهای کنونی شهر یاسوج، تصریح کرد: هیچ نانوایی حق پخت آرد روز سیزدهم را ندارد و اگر چنین اتفاقی بیفتد نانوایی مصرف کننده پاسخگو خواهد بود.
وی گفت:‌ نظارت های مستمر از سوی شرکت غله و دستگاههای مرتبط صورت می گیرد و از سویی کارخانه های آرد در کهگیلویه و بویراحمد دارای آزمایشگاههای مجهز هستند.
مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد افزود: ذائقه مردم با آرد سبوس دار در این استان همخوانی ندارد و ما معتقدیم نان سبوس دار به مراتب بهتر از نان بی سبوس است.
فروزنده در پاسخ به این سوال که گفته می شود در ارتباط با آردهای آلوده ، دادستان نیز به موضوع ورود کرده است،آیا چنین چیزی صحت دارد؟ یادآورشد: چنین چیزی صحت ندارد و فقط مرکز بهداشت نامه ای نوشت و ما نیز پیرو آن اقدام نمودیم.
وی گفت: روزانه حدود 70 تن برای 200 نانوایی در شهر یاسوج آرد سفید تولید می شود که بنظر ما باید بسمت آرد سبوس دار برود.
مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد ، تعداد واحدهای تولید کننده آرد در این استان را 3 واحد عنوان و گفت: 2 واحد در شهرستان بویراحمد فعال است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار