کد خبر: ۱۵۹۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰ 07 January 2016

به گزارش تابناک یزد، رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد از صدور بیش از ۱۶ هزار فقره گواهینامه مهارتی الکترونیکی در استان یزد خبر داد.

سعید پرویزی اظهار داشت: از ابتدای امسال با بهره‌گیری از ظرفیت‌های کارت‌های هوشمند و بانک اطلاعاتی پورتال جامع سازمان و لحاظ قرار دادن عوامل کلیدی «کیفیت، امنیت، سرعت، دقت و کاهش هزینه‌ها» گواهینامه‌های سازمان به صورت الکترونیکی صادر شده است.

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد افزود: در همین راستا در نه ماهه سپری شده از امسال، تعداد 16 هزار و 238 فقره گواهینامه مهارتی الکترونیکی در استان یزد به مهارت آموختگان اعطا شده است.

وی امکان ذخیره اطلاعات بالغ بر بیست گواهینامه در حافظه الکترونیکی، ارتقای امنیت گواهینامه‌های مهارت، امکان بروزرسانی سریع گواهینامه‌ها، امکان استعلام گواهینامه‌ها از طریق سامانه «استعلام گواهینامه مهارت» سازمان در هر نقطه از کشور و کاهش ریسک در نگهداری را، از مزایای این نوع گواهینامه‌ها عنوان کرد .

پرویزی خاطرنشان کرد: دارندگان گواهی‌نامه مهارت الکترونیکی جهت مشاهده و استعلام گواهینامه می‌توانند به سایت:www.yazdtvto.ir  منوی دسترسی سریع - اعلام نتیحه و کارت آزمون – گزینه استعلام گواهینامه مراجعه نمایند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار