کد خبر: ۱۵۹۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۷ 06 January 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

استان‌ها > گیلان - نمایش «رعنا» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا کوشک جلالی هنرمند و کارگردان نام آشنای کشور از فردا بمدت ٥ روز در رودسر به روی صحنه می رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، علی فلاح رنجبر، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر با اعلام این خبر افزود: «رعنا» داستان و روایتی تراژدیک و عاشقانه است از زنی که در دوران رضاخان با اعتراض به اوضاع اجتماعی آن زمان، جایگاهی را میان مردم منطقه پیدا نموده است.

وی گفت: نویسندگی و کارگردانی نمایش رعنا بر عهده علیرضا کوشک جلالی بوده که زندگی رعنا را در حوزه های مختلف شعر، موسیقی و تئاتر به تصویر کشیده است.

فلاح رنجبر ادامه داد: سیدوحید فخرموسوی، مهرانه به نهاد، تارا قاسمی نژاد، ارشد امیر اسکندری، فریبرز زیده سرایی، امیرقاسم وطن خواه، مجتبی معیری نیا، امیر حامد، برنا احمدنژاد، مصطفی غلامی، محمد تقی زاده، محبه میرباقی نژاد، ابوالفضل ندافی و کیوان خسرو مرادی بازیگران این نمایش هستند.

به گفته وی؛ طراحی صحنه و لباس این نمایش بر عهده یاسر میرحمیدی، آهنگساز شهرام شفیعی، آواز ارشد امیر اسکندری، مهدی محمدپور و با حضور افتخاری استاد ناصر وحدتی، دستیار کارگردان نیما تابنده، طراح نور مازیار بهروز، اجرای صدا همایون حسنی، منشی صحنه مهیار اصغرنژاد و طراح گریم برعهده معین راد می باشد.

این مسوول خاطرنشان کرد: نمایش رعنا راه یافته به سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر نیز بوده و علاقمندان به تئاتر و نمایش می توانند جهت تهیه بلیط به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر مراجعه و یا از طریق سایتwww.haftsaz.com نسبت به تهیه بلیط اقدام نمایند.

فلاح رنجبر تصریح کرد: نمایش رعنا از ١٧ لغایت ٢١ دی از ساعت ١٨ در سالن شهید آوینی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر به روی صحنه می رود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار