امام جمعه روانسر گفت: اعدام شیخ نمر به‌ عنوان یک رهبر دینی در کشوری مسلمان، لبیک آل‌سعود به استکبار است.
کد خبر: ۱۵۶۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۲ 02 January 2016
امام جمعه روانسر گفت: اعدام شیخ نمر به‌ عنوان یک رهبر دینی در کشوری مسلمان، لبیک آل‌سعود به استکبار است.

ماموستا عبدالله غفوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: شهادت یکی از شخصیت‌های برجسته جهان اسلام و از علمای اهل تشیع عربستان توسط آل‌سعود سبب رنجش و آزردگی جهان اسلام شده و حقیقت این عمل تاسف‌بار تلاش آل‌سعود برای بقای حکومت فاسد خود است.

امام جمعه روانسر با محکومیت اعلام شیخ نمر به‌ عنوان یک رهبر دینی، از علما و رهبران جهان اسلام خواست با بیداری و آگاهی نسبت به اقدامات تفرقه‌افکنانه آل‌سعود بصیرت داشته و علیه این جنایات به‌ پا خیزند و افزود: با وحدت امت اسلامی و درایت و بصیرت مقام معظم رهبری مسلمانان آگاه شده و در برابر شیاطین قیام می‌کنند.

ماموستا غفوری با اشاره به جنایات آل‌سعود در منطقه مسلمانان، خاطرنشان کرد: این دولت روزی اسرائیل را تقویت می‌کند و روزی دیگر به تقویت داعش اقدام می‌کند یا علیه زنان و مردان و کودکان یمن مظلوم دست به جنایت می‌زند که تمامی این اقدامات در جهت خدمت به آمریکای جنایتکار قرار دارد.

امام جمعه روانسر با بیان اینکه اعدام شیخ نمر در راستای سیاست‌های استکبار برای تفرقه در جهان اسلام قرار دارد، تاکید کرد: متاسفانه دولت آل‌سعود برای بقای خود، برای دلار و طمع دنیا سرسپرده استکبار جهانی شده است و برای خوش خدمتی به شیطان بزرگ دست به هر عمل ناپسندی می‌زند.

ماموستا غفوری با تاکید بر اینکه حقیقت کارهای خلاف اسلام و انسانیت آل‌سعود قلب همه را جریحه‌دار کرده است، بیان کرد: فعالیت‌های رهبر فقید شیعیان عربستان در جهت کارهای دینی و تبلیغی بود و بر این اساس برخورد و اعدام وی در چارچوب قتل و جنایت قرار می‌گیرد که ان‌شاالله جنایتکاران به سزای اعمال خود خواهند رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار