رئیس خانه صنعت و معدن مازندران مطرح کرد
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: 225 معدن در مازندران پروانه کسب و فعالیت دارند که از این بین حدود 120 معدن فعال و مشغول به کار هستند.
کد خبر: ۱۵۵۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۸ 02 January 2016

به گزارش تابناک مازندران،نصرالله صدرزاده اظهار کرد: مازندران از استان‌های فعال در عرصه، صنعت، معدن و تجارت است که در بخش امور معدنی باید به فعالیت معدن‌های زیاد در بخش‌های مختلف آن اشاره کرد.

وی افزود: با وجود معادن زیاد در این استان می‌توان تخلفاتی را هم مشاهده کرد که از سوی مسئولان بررسی می‌شود.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران یادآور شد: حدود 225 معدن در مازندران پروانه دارند که از این بین نیز حدود 120 معدن فعال و مشغول به کار هستند.

این مسئول با تاکید بر اینکه در بین معادن فعال مازندران حدود 75 درصد آنها با ظرفیت کامل فعالیت دارند، ادامه داد: حدود 25 درصد معادن استان هم با ظرفیت پایینی کار می‌کنند.

صدرزاده خاطرنشان کرد: معادن در دو جبهه صنعتی فرآوری و معدنی اکتشافی تلاش دارند که در بخش اکتشافی پس از اکتشاف به مرحله بهره‌برداری می‌رسیم زیرا پس از انجام عملیات اکتشافی باید بهره‌برداری صورت گیرد.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به اینکه در مرحله اکتشاف پروژه‌های زیاد تخصصی را پیش رو داریم، تصریح کرد: باید با تلاش متخصصان بتوانیم روز به روز شاهد پیشرفت زیاد این صنعت در مازندران باشیم.

وی مشکلات رکود اقتصادی را از عوامل عدم فعالیت برخی معادن در مازندران دانست و گفت: باید با حمایت مسئولان از معادنی که قصد کار و فعالیت دارند به روند تولید آنها کمک شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار