با حضور معاون عمرانی استاندار؛
پروژه 25 واحدی انجمن خيرين مسكن‌ساز شهرستان هشترود با حضور معاون عمرانی استاندار و جمعی از مسوولان استانی و محلی به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۵۴۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰ 31 December 2015
به گزارش تابناک تبریز،این پروژه در زمينی به مساحت 1686 مترمربع در دو بلوک 15 و 10 واحدی و هر واحد با زيربنای متوسط 80 متر مربع توسط انجمن خیرین مسکن‌ساز شهرستان هشترود احداث شده است.برای اجرای این پروژه بالغ بر نه میلیارد و 770 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است که هفت میلیارد و 500 میلیون ریال از آن به صورت تسهیلات و مابقی اعتبار توسط متقاضیان تامین شده است.مهندس محمدصادق پورمهدی، معاون عمرانی استاندار آذربايجان شرقی در مراسم افتتاح این پروژه اظهار داشت: چنين کارهایی دقيقا در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب است و اميدواریم باز هم شاهد اجرای چنين پروژه‌هايی توسط انجمن خيرين مسكن‌ساز باشيم.
محمدی، مدير كل بنياد مسكن انقلاب اسلامی آذربايجان شرقی هم در این مراسم اعلام کرد: 540 واحد مسكونی توسط انجمن خيرين‌‌مسكن ساز استان در دست احداث است و طبق برنامه‌ريزی‌های به عمل آمده مقرر شده است 14 هزار واحد مسكونی نيز در پنج سال آتی احداث شود كه 1400 واحد برای سال 95 در نظر گرفته شده است.
وی افزود: تاکنون تعداد 1005 واحد مسكونی توسط انجمن خیرنی مسکن‌ساز در سطح استان اتمام و تحويل متقاضيان واجد شرايط شده است.

حسن مستفيد، فرماندار هشترود نيز با یادآوری اهمیت خدمت‌رسانی به مردم و حل مشکلات آنان، گفت: همه باید در جهت  رفاه حال و آسایش مردم تلاش کنیم و با حفظ وحدت و همدلی در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداریم.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی پس از این مراسم با حضور در یکی از واحدهای مسکونی، هدیه‌ای را به صورت نمادین به مالک آن اهدا کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار