رئیس اداره آموزش و پرورش بخش نوبران از توابع شهرستان ساوه گفت: دانش‌آموزان این بخش رتبه‌ی اول میزان قبول‌شدگان در آزمون سراسری سال‌جاری را کسب کردند.
کد خبر: ۱۵۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰ 19 March 2015

 

محمدعلی یوسفی با اشاره به کسب این عنوان برای دومین سال متوالی، افزود: در پنج گروه آزمایشی آزمون سراسری سال ۹۳، دانش‌آموزان این منطقه در بین ۱۵ منطقه آموزش و پرورش استان مرکزی توانستند با قبولی در مراکز آموزش عالی، به این موفقیت دست پیدا کنند.

 

وی اظهار کرد: بر اساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی بعد از نوبران از این حیث شهرستان‌های دلیجان و فراهان به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

 

به گفته وی در آزمون سراسری سال ۹۳ دانش‌آموزان منطقه نوبران با کسب ۵۴ درصد، در رتبه اول از حیث میزان پذیرفته‌شدگان در سطح استان مرکزی قرار گرفتند.

 

یوسفی از برگزاری جشنواره جابربن حیان در این بخش خبر داد و افزود: در این جشنواره آثار برگزیده دانش‌آموزان کلیه مدارس پس از داوری به مرحله‌ی استانی ارسال شد.

 

وی بیان کرد: این جشنواره یک رقابت سالم و هیجان‌انگیز علمی بین دانش‌آموزان دوره ابتدایی است که طی آن پروژه علمی دانش‌آموزان در قالب نمایشگاه علمی ارائه و داوری می‌شود و نفرات برتر به استان معرفی و برگزیدگان در مرحله کشوری شرکت می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار