سه طرح ویژه هلال احمر برای نوروز امسال
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از استقرار بالگرد امداد در استان از سوم تا هشتم فروردین ماه خبر داد و گفت: این بالگرد در این مدت با پرواز بر فراز جاده های پرتردد استان عملیات های امدادی را پشتیبانی خواهد کرد.
کد خبر: ۱۵۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۳ 19 March 2015

به گزارش تابناک اردبیل بهرام غیبی در ادامه از اجرای سه طرح ملی ویژه جمعیت هلال احمر در ایام نوروز امسال خبر داد و گفت: امدادگران هلال احمر بهترین لحظات زندگی خود را که باید در کنار خانواده باشند، صرف مراقبت از جان مردم می کنند و افتخار این را دارند که در تامین آرامش و امنیت جانی هموطنان سهیم اند.

وی از مشارکت 250 امدادگر هلال احمر در طرح «ایمنی و سلامت مسافران نوروزی» خبر داد و گفت: به همین منظور 16 ایستگاه در مبادی ورودی شهرهای استان دایر شده است و امدادگران ما در این مراکز که اکثر خواهران امدادگر و آموزش دیده هستند با برپایی خیمه های ویژه کودکان و خیمه های کنترل سلامت ، فشار خون و قند خون به مسافران خدمترسانی می کنند.

عیبی طرح امداد و نجات نوروزی در جاده های بین شهری را دومین طرح مهم امدادگران هلال احمر در تعطیلات نوروزی اعلام کرد و گفت: در جاده های استان 350 امدادگر در 20 پایگاه جاده ای با 20 آمبولانس و امکاناتی مانند موتور سیکلت و ست نجات بصورت شبانه روزی آماده امدادرسانی به مصدومان تصادفات احتمالی هستند.

وی طرح ملی «فرشتگان رحمت و طرح نیابت» را سومین طرح ویژه جمعیت هلال احمر اعلام کرد و گفت: امدادگران هلال احمر در قالب این طرح حلقه اتصال توانمندان به نیازمندان هستند تا خیرین شادی های خود را با افراد نیازمند تقسیم کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل تصریح کرد: در این طرح امدادگران بسته های غذایی اهدا شده از طرف خیرین را در اختیار افراد نیازمند قرار می دهند و همچنین امدادگران ما به دید و بازدید پدر و مادران کهنسالی می روند که هیچ کس را ندارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار