در سامانه‌ی سامد؛
استاندار ایلام با حضور در سامانه الکترونیک ارتباط مردم و دولت (سامد) به تماس‌های تلفنی مردم پاسخ داد.
کد خبر: ۱۵۳۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۴ 30 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، استاندار ایلام با حضور در سامانه الکترونیک ارتباط مردم و دولت (سامد) به تماس‌های تلفنی مردم پاسخ داد.

گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، گزارش داد: مهندس «محمدرضا مروارید» روز دوشنبه طبق روال هر هفته در راستای پاسخگویی به درخواست‌ها و شکایات مردمی از طریق تلفن 111 در مرکز سامد استان حضور یافت و به صورت تلفنی پاسخگوی درخواست‌ها، مشکلات و مسایل مردم شد.

وی ضمن شنیدن و ثبت درخواست‌ها و مشکلات مردم، در خصوص رفع آنها دستور لازم را به دستگاه‌های اجرایی و خدماتی ذیربط صادر تا این دستگاه‌ها نسبت به رفع آنها اقدام کنند.

مروارید بیشتر درخواست و مشکلات مردم را بیکاری، تقاضای شغل و درخواست کمک‌های مالی اعلام کرد و گفت: تلاش می‌کنیم با همکاری دستگاه‌های متولی (کمیته امداد و بهزیستی) مشکلات این افراد را بر طرف کنیم.

استاندار ایلام تصریح کرد: این سامانه گویا، بدون هیچ هزینه‌ای امکان دسترسی شهروندان از همه نقاط کشور با دولت را آسان کرده و منجر به کاهش هزینه‌ها و رفت و آمدها برای مردم شده است.

نماینده عالی دولت در استان خاطرنشان کرد: دولت یازدهم سعی در پاسخگویی و رسیدگی مطلوب به مسایل و مشکلات شهروندان دارد و تا نتیجه نهایی پیگیر رفع آنها است.

«صفورا جستجو» مسوول سامانه سامد استان ایلام در خصوص نحوه عملکرد و فعالیت این سامانه گفت: این سامانه از سال 89 با 14 کاربر که همه آنها کارشناس هستند، راه‌اندازی شده است که به طور میانگین روزانه به 80 نفر پاسخگو است.

جستجو اظهار کرد: مردم از هر نقطه استان می‌توانند با شماره تلفن 111 این سامانه تماس برقرار کرده و مشکلات خود را با کارشناسان در میان بگذارند.

به گفته وی تمام مکالمات انجام شده با این سامانه ضبط می‌شود و پس از پایان به تماس گیرنده یک کد رهگیری داده می‌شود تا پس از دو هفته نتیجه درخواست خود را پیگیری کند.

مسوول سامانه سامد استان ایلام یادآور شد: فعالیت در این سامانه از ساعت 8 صبح شروع و تا 14 به صورت آنلاین ادامه دارد و پس از آن تماس مردم با این سامانه بصورت افلاین ضبط می‌شود تا روز بعد در خصوص آنها اقدامات لازم از سوی کارشناسان انجام گیرد./پ
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار