رئیس هیئت تیراندازی همدان با اشاره به دو شانس همدان برای حضور در المپیک گفت: ساسان شهسواری و مه‌لقا جام‌بزرگ دو شانس استان برای حضور در المپیک هستند که نیاز به حمایت دارند.
کد خبر: ۱۵۳۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰ 29 December 2015

رئیس هیئت تیراندازی همدان با اشاره به دو شانس همدان برای حضور در المپیک گفت: ساسان شهسواری و مه‌لقا جام‌بزرگ دو شانس استان برای حضور در المپیک هستند که نیاز به حمایت دارند.

به گزارش فارس، علیرضا شمسی‌پور با بیان اینکه ورزشکاران فعال در تیراندازی همدان موفقیت‌هایی را در ورزش استان کسب کرده‌اند اظهار کرد: تیراندازی استان در دو بخش آقایان و بانوان ورزشکاران خوب و مستعدی دارد.

وی به دو شانس ورزشکاران برای حضور در المپیک گفت: ساسان شهسواری و مه‌لقا جام‌بزرگ دو شانس استان برای حضور در المپیک هستند که نیاز به حمایت دارند.

رئیس هیئت تیراندازی استان همدان ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان برای کسب سهمیه المپیک توسط این دو ورزشکار مساعدت‌هایی خواهد داشت.

وی خاطر‌نشان کرد: در صورت کسب سهمیه توسط مه‌لقا جام‌بزرگ، سکینه خدابنده‌لو از همدان مربیگری او را به عهده خواهد گرفت.

شمسی‌پور با اشاره به وضعیت مساعد زیر‌ساخت‌های تیراندازی در استان افزود: همدان یکی از بهترین سالن‌های تیراندازی کشور را دارد و از نظر امکانات و تجهیزات نیز نسبت به سال گذشته وضعیت بهتری داریم.

وی به اعزام ورزشکاران به مسابقات مختلف اشاره کرد و گفت: در مسابقات آزاد که ماهانه برگزار می‌شود یک ورزشکار را به مسابقات زمستانی سلاح‌های بادی در بخش تپانچه اعزام کردیم که این اعزام نتیجه خوبی در بر داشت.

رئیس هیئت تیراندازی استان همدان بیان کرد: جمال عباسی تنها ورزشکار حاضر در مسابقات زمستانی در پایان رقابت‌ها با کسب 198.4 امتیاز موفق به کسب عنوان قهرمانی این مسابقات شد.

وی در توضیح مسابقات زمستانی اظهار کرد: مسابقات زمستانی سلاح‌های بادی در بخش تپانچه با حضور 82 ورزشکار از 21 استان کشور پیگیری شد.

شمسی‌پور با بیان اینکه امسال بانوان را به مسابقات اعزام کردیم، یاد‌آور شد: با توجه به نتایج کسب شده توسط بانوان تاکنون در لیگ دسته یک امید به کسب جایگاه نخست این رقابت‌ها تقویت شده است.

وی خاطر‌نشان کرد: هیئت تیر‌اندازی استان 12 بانوی برجسته تیر‌اندازی استان را به مسابقات لیگ دسته یک اعزام کرده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار