سرپرست مرکز مدیریت راه های استان تهران گفت: براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارت تصویری و گزارش راهداری، ترافیک در تمامی جاده های استان روان و عادی است ضمن اینکه وضعیت جوی پایداری بر محورهای مواصلاتی استان تهران حاکم است.
کد خبر: ۱۵۳۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸ 29 December 2015
فرشاد اسکندری افزود: در هیچ نقطه ای از جاده های استان تهران هوای ابری و بارش گزارش نشده و همه مسیرهای ارتباطی استان باز و تردد در آنها جریان دارد.

وی در ادامه به آغاز محدودیت های ترافیکی محور هراز از امروز(سه شنبه) اشاره کرد و گفت: تردد کامیون و کامیونت ها به استثنا خودروهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت هشت صبح امروز( هشتم دیماه) تا ساعت 24 روز جمعه(یازدهم دیماه) ممنوع است.

اسکندری تصریح کرد: تردد تریلرها به استثنا حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی نیز از ساعت هشت صبح تا 24 امروز(هشتم دیماه) و همچنین جمعه(یازدهم دیماه) در محور فیروزکوه از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

سرپرست مرکز مدیریت راه های استان تهران به محدودیت های ترافیکی روز جمعه به عنوان آخرین روز از تعطیلات پایان هفته اشاره کرد و افزود: تردد همه وسایل نقلیه از ساعت 12 روز جمعه(یازدهم دیماه) تا ساعت دو بامداد روز شنبه(دوازدهم دیماه) در محور هراز از رودهن به سمت آمل نیز ممنوع است.

وی خاطرنشان کرد: تردد همه وسایل نقلیه از ساعت 14 و 30 دقیقه روز جمعه(یازدهم دیماه) تا ساعت دو بامداد روز شنبه(دوازدهم دیماه) در محور هراز از آب اسک به سمت رودهن یکطرفه است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار