طرح های واحد صنعتی تولید نورد لوله خلیج فارس و طرح توسعه تولید انواع نخ جراحی و طبی و تجهیزات پزشکی در شهرک صنعتی شماره یک بندرعباس با حضور استاندار هرمزگان افتتاح شد.
کد خبر: ۱۵۳۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۳ 28 December 2015
به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از روابط عمومی استانداری، جاسم جادری بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه بهره برداری از این طرح های صنعتی با بیان اینکه شرکت واحد صنعتی نورد لوله خلیج فارس پس از ۱۱ سال تعطیلی بار دیگر فعال شده است، عنوان کرد: در این واحد صنعتی خط اولیه تولید ورق لوله و قوطی راه اندازی شده و ظرفیت تولید سالانه ۳۲ هزار تن پروفیل را دارد.
 
وی ادامه داد: نیاز است تا واحد تولید ورق نیز در استان هرمزگان راه اندازی تا زنجیره این صنعت در استان تکمیل شود و ما از علاقه مندان برای سرمایه گذاری در این کار دعوت می کنیم.
 
استاندار هرمزگان افزود: همچنین خط تولید نخ های جاذب طبیعی برای جراحی نیز در شرکت پدرام طب بندر واقع در در شهرک صنعتی شماره یک بندرعباس با اشتغالزایی جدید برای ۲۰ نفر در این شرکت و ظرفیت تولید سالانه ۳۰ تن نیز راه اندازی شد.
 
جادری خاطرنشان کرد: نیاز است تا بخش های مرتبط از جمله بیمارستان ها با خرید محصولات پزشکی تولید شده در استان به رونق این صنعت در هرمزگان کمک کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار