لیگ دسته یک کشور؛
مدیرکل ورزش و امور جوانان ایلام گفت: میزبانی مسابقات بسکتبال با ویلچر لیگ دسته یک کشور به ایلام رسید.
کد خبر: ۱۵۳۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۱ 28 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، مدیرکل ورزش و امور جوانان ایلام گفت: میزبانی مسابقات بسکتبال با ویلچر لیگ دسته یک کشور به ایلام رسید.

بهروز حیدرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: استان ایلام یکی از مناطق مستعد و مقتدر کشور از حیث ورزش بسکتبال با ویلچر است و در این حوزه ورزشکاران قدری دارد.

مدیرکل ورزش و امور جوانان ایلام گفت: بر این اساس قرار است رقابت‌های دور برگشت لیگ دسته اول بسکتبال با ویلچر کشور با هماهنگی‌های به عمل آمده توسط مسئولان امر و هیئت مربوطه به میزبانی استان ایلام و مرکز ایلام برگزار شود.

وی ادامه داد: تمهیدات لازم برای برپایی این مسابقه از روزهای گذشته توسط این دستگاه اجرایی و هیئت مربوطه اندیشیده شده و قرار است به زودی این رقابت‌‌ها در ایلام برگزار شود.

این مسئول با بیان اینکه این رقابت‌ها با حضور سه تیم شرکت‌کننده شامل هیئت بسکتبال ایلام، آسایشگاه فیاض‌بخش مشهد و جانبازان فارس برپا می‌شود، اضافه کرد: بر اساس تقویم ورزشی، این رقابت‌ها روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری به مدت دو روز در ایلام برپا می‌شود.

حیدرزاده تصریح کرد: با عنایت به برنامه‌ریزی انجام شده این مسابقات قرار است در محل سالن میمک شهر ایلام با حضور تیم‌های ذکر شده به مدت دو روز برگزار شود.

مدیرکل ورزش و امور جوانان ایلام گفت: قرار است در نهایت دو تیم برتر این مسابقات به دور پلی‌آف صعود کند و با توجه به اینکه تیم ایلام با آمادگی کامل در این رقابت‌ها حاضر می‌شود امید است یکی از این تیم‌های ورزشی متعلق به استان ایلام باشد.

وی ادامه داد: با عنایت به برنامه‌ریزی صورت گرفته این مسابقات در روز پنج‌شنبه ساعت 9 و 30 دقیقه صبح در محل سالن ورزشی میمک با بازی تیم‌های جانبازان فارس و آسایشگاه فیاض بخش مشهد آغاز خواهد شد./پ


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار