مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان یزد در گفت و گو با تابناک:
مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان یزد گفت:در شهرستان های استان تا کنون هیچ موردی مبنی بر جراحت چهارشنبه سوری گزارش نشده است و می توان اعلام کرد که چهارشنبه آخر سال در شهرستان های استان یزد نسبت به سال گذشته هم سطح بوده است.
کد خبر: ۱۵۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۹ 18 March 2015
محسن ملک ثابت در گفت و گو با تابناک یزد اظهار کرد: به دلیل حاد نبودن جراحات و سوانح چهارشنبه آخر سال، هیچ مورد ماموریتی مربوط به چهارشنبه سوری به اورژانس115اطلاع داده نشد.
وی در خصوص آمار مصدومان چهارشنبه سوری امسال افزود: 12 مورد جراحت سطحی گزارش شده است که افراد به مراکز اورژانس بیمارستان ها مراجعه کردند و اغلب با درمان سرپایی مرخص شدند.
ملک ثابت در خصوص آمار مصدومان تصریح کرد: 2 مورد با مشکل انگشت و پارگی قرنیه چشم گزارش شده است که با بستری مشکل آنها رفع شده است و می توان گفت در چهارشنبه سوری امسال نسبت به سال گذشته سوانح بسیار کمتر بوده است.
وی گفت: در شهرستان های استان نیز هیچ موردی مبنی بر جراحت چهارشنبه سوری گزارش نشده است و می توان اعلام کرد که کیفیت چهارشنبه سوری در شهرستان های استان نسبت به سال گذشته هم سطح بوده است.
شایان ذکر است "حسین ذوالفقاری" معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور در مصاحبه با ایسنا اعلام کرد: در برخی استان‌ها مانند گیلان،‌ اردبیل،‌ آذربایجان شرقی،‌ کهکیلویه و بویراحمد، ایلام،‌ سمنان،‌ چهارمحال و بختیاری، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کرمان، خراسان شمالی و جنوبی، یزد، قزوین و لرستان هیچ‌گونه سانحه‌ای گزارش نشده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار