شانزدهمین کنفرانس ملی جوش و بازرسی و پنجمین کنفرانس ملی آزمایش های غیرمخرب بعد از دو روز در تالار دکتر جلیل شاهی دانشگاه یزد پایان یافت.
کد خبر: ۱۵۰۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳ 24 December 2015

به گزارش تابناک یزد،دبیر انجمن جوشکاری و آزمایش های غیرمخرب ایران در این مراسم با قدردانی از برگزارکنندگان این کنفرانس، در خصوص عملکرد این انجمن گفت: یکی از فعالیت هایی که انجمن انجام داده در ارتباط با حوزه نظام مهندسی و موارد مربوط به جوشکاری است.

حمید تازیکه درباره جایگاه مهندسی جوش گفت: ما باید در این مورد یک دید تخصصی داشته باشیم که متاسفانه یک مقدار مغفول واقع شده است.
وی افزود: جوشکاری و بازرسی فنی یک بحث تخصصی است و به افرادی که اثرگذار هستند به ویژه در دانشگاه و صنعت نیازمند است تا اینها بتوانند جایگاه رشته جوشکاری، معرفی جوش و متالورژی را در این صنعت احیا کنند.
به گفته دبیر انجمن جوشکاری و آزمایش های غیرمخرب ایران، در این انجمن سعی شده است با اطلاع رسانی مناسب سطح آگاهی در زمینه بازرسی فنی بالا رود.
در ادامه مراسم عبدالوهاب ادب آوازه رئیس این کنفرانس و رئیس انجمن جوشکاری و آزمایش های غیرمخرب ایران درباره عملکرد این انجمن گفت: برگزاری نخستین دوره مسابقات جوشکاری دانشجویان ایران، برگزاری سه دوره عکاسی و گرافیک در صنعت جوش و بازرسی و برگزاری نمایشگاه در صنعت جوش و بازرسی از جمله اقدامات انجمن در سه سال اخیر است.
مراسم تقدیر از پایان نامه ها، حمایت از 18 تشکل در برگزاری همایش ها و کنفرانس ها، چاپ و نشر بیش از 20 کتاب در صنعت جوش و بازرسی، نشر خبرنامه الکترونیکی، صدور بیش از دوهزار گواهینامه داخلی و 187 گواهینامه بین المللی، برگزاری 127 دوره کارگاه آموزشی و تدوین بیش از 200 استاندارد ملی برای سازمان ملی استاندارد از دیگر فعالیت های این انجمن در سه سال اخیر بوده است.
در پایان این مراسم از اعضای ستاد برگزارکننده، حمایت کنندگان، شرکت کنندگان در نمایشگاه جانبی، مدرسان کارگاه آموزشی، سخنران برتر، مقاله برتر، داوران برتر، برگزیدگان بخش گرافیک و عکاسی در صنعت جوش و بازررسی در شانزدهمین کنفرانس ملی جوش و بازرسی و پنجمین کنفرانس ملی آزمایش های غیرمخرب تجلیل شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار