کد خبر: ۱۵۰۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷ 23 December 2015
روابط عمومی شهرداری پردیس به همت واحد تاسیسات صرفه جویی 30 درصدی برق در ساختمان شهرداری پردیس محقق شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پردیس، این روزها انرژی و تهیه آن در ردیف مهمترین مسائل مسئولان کشورمان قرار دارد.

زیرا منابع انرژی ارزان کنونی رو به کاهش قرار داشته و باید از این ثروت های عظیم استفاده ای بهینه کرد.

از این رو، یکی از اهداف شهرداری پردیس در حین اجرای طرح های عمرانی و خدماتی توجه به اصل اساسی بهینه سازی مصرف انرژی در ابعاد مختلف است. 

بنابراین شهرداری پردیس در راستای کاهش مصرف برق در فضاها و اماکن تحت اختیار خود نسبت به اجرای طرح هایی کاربردی اقداماتی را اجرایی کرد.

یکی از این طرح ها در ساختمان شهرداری پردیس صورت اجرایی به خود گرفت و در این امر لامپ های کم مصرف جای خود را لامپ های پرمصرف داد.

در همین راستا تعداد 500 عدد لامپ به نوع کم مصرف آن تبدیل و بدین ترتیب 30 درصد کاهش مصرف برق از 10 هزار وات به یک هزار و 500 وات محقق شد.

این مهم نه تنها در ساختمان شهرداری پردیس بلکه در سایر اماکن نظیر بوستان ها، سالن ورزشی شهدای گمنام و چراغ های فانتزی سطح شهر نیز اجرا شده است.

بر پایه این گزارش، از دیگر اقدامات واحد تاسیسات شهرداری پردیس از ابتدای سال جاری تا کنون می توان به تهیه ژنراتور برق با قابلیت جابجایی در مواقع اضطراری، تعویض و تعمیر چراغ در اماکن شهرداری و ساماندهی برج های نوری اشاره کرد.

همچنین کمک به راه اندازی سامانه مدیریت شهری 137، ارتقای سامانه های روشنایی بازارچه هفتگی شهر، فراهم سازی سامانه های صوتی در مراسم و آیین های مذهبی و ملی، نصب 100 پایه چراغ در بوستان دانش آموز و کمک به واحد فضای سبز برای راه اندازی چاه های تغذیه کننده آب در ردیف دیگر اقدامات این واحد طی بازه زمانی یاد شده قرار دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار