رییس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی از راه اندازی 54 رشته در مقطع کارشناسی ارشد در مراکز دانشگاه پیام نور این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۵۰۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳ 23 December 2015

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ امامعلی عاشری در آیین تودیع و معارفه رییس دانشگاه پیام نور مرکز نقده گفت: دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی علاوه بر افزایش کیفیت آموزشی در حال گسترش رشته تحصیلات تکمیلی بوده و تاکنون 54 رشته در مقطع کارشناسی ارشد در مراکز مختلف آذربایجان غربی راه اندازی شده است.

وی اضافه کرد: مراکز و واحدهای پیام نور آذربایجان غربی علاوه بر رشته های کارشناسی ارشد، 534 رشته محل در مقطع کارشناسی و 25 رشته محل در مقطع کاردانی دانشجو پذیرش می کنند.

وی با اشاره به اجرای آموزش الکترونیکی در پنج مرکز دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی افزود: مراکز میاندوآب، مهاباد، خوی، نقده و بوکان پنج مرکز دانشگاهی استان آذربایجان غربی هستند که بستر دانشگاه مجازی در آنها فراهم شده و دانشجویان می توانند از طریق الکترونیکی محتویات دروس خود را فرا گیرند.

رییس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی گفت: این زیرساخت ها برای 31 رشته در مقطع کارشناسی برای دانشجویان فراهم شده و آنها می توانند به صورت مجازی به یادگیری دروس دانشگاهی خود بپردازند.

عاشری اظهار کرد: استان آذربایجان غربی در بحث فراهم کردن زیر ساخت های دانشگاه مجازی در سطح کشور مقام نخست کشور را از آن خود کرده و استان های سیستان و بلوچستان و کرمانشاه نیز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم در زمینه ایجاد دانشگاه مجازی قرار دارند.

رییس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی با اشاره به بالا بودن سطح علمی دانشگاه پیام نور در کشور نیز گفت: هم اکنون پیام نور رتبه اول آموزشی و رتبه چهارم پژوهشی را در بین دانشگاه های سراسر کشور به خود اختصاص داده است.

در پایان این آیین از تلاش های علیرضا روحانی رییس قبلی دانشگاه پیام نور مرکز نقده تقدیر و محمدعلی صفرلویی به عنوان رییس جدید این دانشگاه معرفی شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار