بسته ویژه خبرهای پلیس "تابناک ایلام"
معاون هماهنگ کننده انتظامي استان ايلام گفت:در ماموريت اربعين 16 نفر از کارکنان پليس ايلام حاضر در ماموريت اربعين مبلغ 30 ميليون ريال پول ايراني و 40هزار دينارعراقي گمشده تحويل صاحبانشان دادند.
کد خبر: ۱۵۰۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹ 23 December 2015
به گزارش تابناک ایلام،پلیس مظهر امنیت وآرامش برای هرجامعه ای است وهمواره دارای نقش بسیارپررنگی در مداخلات اجتماعی وبرخورد باناهنجاری هاست ،هرچقدرپلیس مقتدر باشد به فراخور آن شاهد جامعه ای امن تر بوده و مردم بااحساس آسایش وامنیت روانی واجتماعی  به زندگی خود ادامه می دهند.دراستان ایلام نیز پلیس دارای نقشی تعیین کننده درکاهش ناهنجاریها وبرخورد با ناملایمات اجتماعی بوده وما برآنیم دراین بسته اخبار پلیس استان را به مخاطبین خود تقدیم نماییم:

پاک دستي 16 مامور نيروي انتظامي در ماموريت اربعين

معاون هماهنگ کننده انتظامي استان ايلام گفت:در ماموريت اربعين 16 نفر از کارکنان پليس ايلام حاضر در ماموريت اربعين مبلغ 30 ميليون ريال پول ايراني و 40هزار دينارعراقي گمشده تحويل صاحبانشان دادند.

سرهنگ"مهدي محمدکريمي"در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس اظهار داشت:ماموران پليس در ماموريت اربعين علاوه بر ارائه خدمات انتظامي،ترافيکي و امنيتي به زائران حسيني خدمات مضاعف ديگري را نيز ارائه کردند.

وي ادامه داد:در ايام اربعين کارکنان مستقر در پايانه مرزي مهران در هنگام ماموريت هاي محوله بيش از 30 ميليون ريال و بالغ بر 40 هزار دينار عراقي را به همراه چندين ساک،کيف دستي،کارت عابر بانک و... پيدا و پس از پيگيري به صاحبانشان تحويل دادند.

معاون هماهنگ کننده انتظامي استان گفت:16 نفر از ماموران انتظامي استان مستقر در پايانه مرزي مهران در ماموريت اربعين اين اقدام هاي خداپسندانه را انجام دادند.

وي تصريح کرد:کمک به افراد کهنسال،کودکان و بچه هاي شيرخوار از ديگر اقداماتي بود که در کنار برقراري نظم و امنيت چشم نوازي مي کرد.

سوداگران مرگ نبايد در فرايند اعمال مجرمانه خود احساس امنيت کنند

فرمانده انتظامي شهرستان "ايوان" دراستان" ايلام" با اشاره به اجراي طرح پاکسازي نقاط آلوده وجرم خيز در اين شهرستان گفت: خرده فروشان مواد مخدر نبايد در فرايند اعمال مجرمانه خود احساس امنيت کنند.

سرهنگ"شهرام اميريان" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس،گفت: دراجراي اين طرح تعداد 8 نفر از خرده فروشان مواد مخدر دستگير و مقاديري از انواع مواد مخدر ازآنها کشف وضبط شد.

وي گفت:دستگيرشده گان از خرده فروشان اصلي موادمخدر و همگي داراي سوابق کيفري بودند که درسه عمليات موفق پليسي دستگيرشدند.

اين مقام انتظامي با تاکيد بر برخورد قاطعانه با سوداگران مرگ،گفت: خرده فروشان مواد مخدر بايد در فرايند اعمال مجرمانه خود احساس امنيت نکنند.

فرمانده انتظامي شهرستان ايوان افزود:در اين طرح يک باب منزل مسکوني که به پاتوق خرده فروشان ومعتادان پرخطر تبديل شده بود و باعث آزردگي خاطر اهالي محل شده بود پلمب و بانيان آن دستگير شدند که اين امر رضايت شهروندان را در پي داشت.

وي خاطرنشان کرد: پليس با قاطعيت تمام با هنجارشکنان ومخلان نظم وامنيت عمومي وسوداگران مرگ برخورد مي کند واجازه نخواهد داد که آسايش وآرامش راازمردم سلب نمايند وجوانان اين دياررا منحرف واسير مواد مخدر نمايند.

فرمانده انتظامي شهرستان ايوان افزود: متاسفانه گرايش به مصرف مواد مخدر و تغيير از مواد مخدر سنتي به صنعتي و کاهش سن مصرف در بين جوانان ، خطر توسعه و فراگير شدن اين بلاي خانمان سوز را به يک حقيقت تلخ اجتماعي تبديل کرده است.

سرهنگ اميريان يادآور شد: ترويج آموزه هاي ديني، توسعه آموزش هاي همگاني، حساس کردن خانواده ها نسبت به اين آسيب خطرناک و هم افزايي جدي ميان نهادهاي متولي بهترين ابزارهاي جلوگيري از توسعه مواد مخدر است.

سرهنگ اميريان به خانواده ها توصيه کرد: مراقب جوانان خود باشند واز دوستانشان شناخت پيدا کنند زيرا يکي از دلايل روي آوردن جوانان به سمت وسوي مصرف مواد مخدرداشتن دوستان ناباب ومعتاد است.

فرمانده انتظامي شهرستان ايوان در پايان ازشهروندان درخواست کرد که در اجراي اين طرحها پليس را با گزارش اخبار در زمينه تهيه ،توزيع وفروش مواد مخدر به تلفن 110 ياري نمايند.

داشتن جامعه سالم در گرو داشتن خانواده هاي سالم است

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان ايلام داشتن جامعه سالم را در گرو داشتن خانواده هاي سالم دانست و گفت: بايستي با تقويت باورهاي ديني به مقابله با جنگ نرم دشمن بپردازيم .

"محمد رضا نظري" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس،گفت: تنها راه مقابله با جنگ نرم دشمن تقويت باورها ديني و اعتقادات مذهبي در ميان قشر جوان کشور است .

وي اضافه کرد: دشمن از تمام ترفندها و توطئه هاي خود بر عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران ناکام مانده است و با جنگ نرمي که طي چند سال اخير راه انداخته است باورهاي ديني مردم ما را هدف قرار داده است .

اين مقام مسئول انتظامي تصريح کرد:ترويج پوشش هاي نامناسب ، بي بندوباري ، خرافه پرستي ، اعتياد و دوري گزيدن از اسلام و قرآن از ترفندهاي استکبار جهاني است که از راه هاي مختلف در فکر و ذهن جوانان ما وارد مي شود.

وي با اشاره به هجمه هاي ضد فرهنگي دشمن براي انحراف جوانان گفت: بايستي با تقويت باورهاي ديني به مقابله با جنگ نرم دشمن بپردازيم .

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان ايلام به جوانان توصيه کرد: با اعتماد و اعتقاد به افراد با تجربه و بزرگتر خود راه درست و صحيح زندگي را در پيش بگيرند و فريب برنامه هاي ضد فرهنگي رسانه هاي غربي را نخورند.

نظري در پايان داشتن جامعه سالم را در گرو داشتن خانواده هاي سالم دانست و گفت:روابط صميمانه بين والدين و فرزندان مي تواند از بروز بسياري ناهنجاري هاي اجتماعي در بين خانواده پيشگيري نمايد.

بازگشت معتادان به جامعه مستلزم حمايت خانواده ها است

فرمانده انتظامي شهرستان ملکشاهي در استان ايلام گفت: بازگشت معتادان جامعه مستلزم حمايت خانواده هاي آن ها و اقدام مناسب دستگاههاي ذيربط مي باشد .

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ" مير عباس شهبازي"در حاشيه بازديد از کمپ نگهداري معتادان شهرستان ملکشاهي بر ضرورت هماهنگي هر چه بيشتر بين دستگاههاي دولتي براي مقابله با معضل مواد مخدر تأکيد کرد.

وي ادامه داد: به استناد آمار درصد قابل توجهي از جرايم و سرقت هاي خود شهرستان توسط معتادان انجام مي شود ، ضمن اينکه تردد اين دسته از افراد در معابر و خيابان ها چهره شهر را زشت و تاثير منفي بر احساس امنيت شهروندان دارد .

فرمانده انتظامي شهرستان ملکشاهي گفت: پليس طرح جمع آوري معتادان پر خطر را با هماهنگي دستگاه قضايي در دستور کار دارد .

وي خاطر نشان کرد : هدف نهايي جمع آوري معتادان درمان بازگشت اين افراد به جامعه و خانواده است ، که تحقق اين امر مستلزم تلاش ، حمايت پيگيري و اقدام مناسب دستگاههاي ذيربط مي باشد .


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار