شهردار ساری مطرح کرد
شهردار ساری از حمایت مالی شهرداری و شورای شهر ساری از طرح انبوه‌سازی خودروهای الکترونیکی خبر داد.
کد خبر: ۱۴۹۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۸ 22 December 2015

 به گزارش تابناک مازندران، مهدی عبوری امشب در مراسم افتتاح پنجمین دوره مسابقات طراحی ماشین‌آلات و موتورسیکلت الکترونیکی در پارک ملل ساری اظهار کرد: مازندران و شهرستان ساری سابقه بسیار طولانی در زمینه تولید علم دارد و به عنوان مهد تمدن در حوزه علم در کشور مطرح است.

وی تصریح کرد: مردم مازندران و شهرستان ساری در تمام عرصه‌های مربوط به انقلاب اسلامی در قبل و بعد از انقلاب نقش بسیار برجسته‌ای داشته‌اند.

شهردار ساری با اعلام اینکه شورای شهر و شهرداری ساری در کنار فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی به دنبال حمایت از جوانان در حوزه علم و فناوری نیز هستند، خاطرنشان کرد: حمایت از رویدادهای فرهنگی و علمی نیز یکی از برنامه‌های جدی در شهرداری و شورای شهر است.

وی یکی از افتخارات شهرداری و شورای شهر ساری را استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه شهرستان ساری عنوان کرد و افزود: طرح تصفیه شیرابه زباله با استفاده از فناوری نانو نخستین‌بار در شهرستان ساری مورد استفاده قرار گرفت و مالکیت معنوی این طرح به نام شهرداری و شورای شهر زده شد.

عبوری با اعلام اینکه این طرح برای حفظ محیط زیست مورد استقبال رئیس جمهور وقت نیز قرار گرفته بود، اضافه کرد: این طرح توسط شهرداری ساری در راستای حمایت از نخبگان پیگیری و به نتیجه رسید.

وی با اعلام اینکه طرح نیروگاه زباله سوز نیز در شهرستان ساری در حال اجرا است، خاطر نشان کرد: شهرداری و شورای شهر ساری از طرح‌های دانش‌بنیان حمایت می‌کنند.

شهردار ساری با اعلام حمایت از طرح ساخت ماشین‌ و موتورسیکلت‌های الکترونیکی در کشور گفت: اگر متولیان و دست‌اندرکاران این طرح‌ها حمایت نمی‌کنند شورا و شهرداری ساری در تولید انبوه این تولیدات مشارکت می‌کند.

وی در پایان از برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری متعددی در شهرستان ساری خبر داد و گفت: مسابقات اتومبیل‌رانی در روز پایانی مسابقات طراحی در پارک ملل ساری برگزار می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار