کد خبر: ۱۴۹۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۳ 22 December 2015


رئیس بنیاد ملی نخبگان استان البرز از برگزاری پنجمین جشنواره ملی مخترعات به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی این استان خبرداد.

به گزارش ایرنا، دکتر جعفر جهان نیا عصر دوشنبه در نشست خبری که در دانشگاه آزاد اسلامی کرج با حضور خبرنگاران برگزار شد، افزود: زمان برگزاری این جشنواره ششم تا هشتم بهمن ماه امسال در دانشگاه آزاد اسلامی کرج تعیین شده است.

وی به محورهای علمی جشنواره اشاره کرد و گفت: 15 گروه علمی تخصصی در این رویداد بزرگ علمی مشارکت خواهند داشت.

جهان نیا از گروه های پزشکی و تجهیزات پزشکی ، علوم دارویی، شیمی ، نفت و گاز و پتروشیمی ، مهندسی مواد ومتالوژی ، مهندسی پلیمر، صنایع غذایی، الکترونیک و کنترل ، هوا فضا، مهندسی مکانیک، کشاورزی ، برق قدرت ، مهندسی عمران ، مخابرات و رایانه و iT به عنوان گروه های شرکت کننده در این جشنواره نام برد.

رئیس بنیاد علمی نخبگان البرز گفت: در بخش جنبی جشنواره کارگاه های تجاری سازی و بازاریابی محصولات فناوری ، آینده پژوهی فناوری و آشنایی با راه کارهای ثبت پنت بین المللی و مالکیت فکری دایر خواهد شد.

جهان نیا اظهار داشت: دبیرخانه جشنواره در دانشگاه آزاد اسلامی کرج آماده دریافت آثار است که علاقه مندان می توانند تا 16 دی ماه سال جاری برای شرکت در جشنواره اعلام آمادگی کنند.

وی گفت: 76 غرفه برای نمایش آثار در دو سالن هرکدام به مساحت 2 هزارو 500 متر مربع پیش بینی شده است.

رئیس بنیاد نخبگان استان البرز افزود: همزمان با پنجمین جشنواره ملی مخترعان ، هفتمین جشنواره رویش بنیادهای نخبگان دو استان تهران و البرز در دانشگاه آزاد اسلامی کرج برگزار می شود.

وی بیان داشت: شناسایی استعدادها و ظرفیت های علمی و انتخاب برترین ها از اهداف این جشنواره ها است.

این مسئول گفت: شناساندن برترین های علمی، تجاری سازی علم و حمایت از نخبگان علمی از اهداف مهم این جشنواره ها به شمار می رود.

علاقه مندان برای نام نویسی در این جشنواره ها می توانند به وب سایت www.kiau.bmn.ir مراجعه کنند.

این دو جشنواره با همکاری بنیاد نخبگان استان های البرز و تهران و دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار