مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان با یادآوری انتخابات مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفند ماه امسال گفت: همه مسئولان در راستای ثبات و آرامش انتخابات به گونه ای تلاش کنند که فرآیند برگزاری آن تحت تاثیر قومیت، مذهب، لهجه، زبان و نظایر آن قرار نگیرد.
کد خبر: ۱۴۹۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۸ 22 December 2015
به گزارش دوشنبه ایرنا سیدعلی میرباقری در شورای اداری شهرستان ساحلی گمیشان در کرانه شرقی دریای خزر افزود: به طور قطع در این چنین شرایطی افراد اصلح که دیندار، دینمدار و دارای بینش سیاسی و معتقد به نظام هستند، انتخاب می شوند. 
وی خاطرنشان کرد: نباید جزیره ای فکر کرد و باید با سعه صدر و وسعت قلوب در تحمل آرای متضاد کوشا باشیم.
وی تحمل افکار و سلایق گروه های معتقد به نظام را نشانه بلوغ جامعه اسلامی دانست و گفت: 
مسئولین گلستان تلاش کنند با بسیج همه امکانات ثبات و آرامش و اخلاق مداری را حکمفرما سازند تا بتوانیم شاهد انتخاباتی سالم و باشکوه باشیم.
وی در ادامه تاکید کرد: استفاده از ظرفیت و توان ارگان های دولتی در تبلیغ برای کاندیدا شرعا حرام و قانونا تخلف محسوب می شود و مدیران از این موضوع بر حذر باشند، مناصب و جایگاه ها امانت در دست ما است و در قبال آن مسئول هستیم.
فرماندار و رئیس ستاد انتخابات گمیشان نیز در این نشست گفت: برگزاری انتخابات سالم در سایه امنیت پایدار با هماهنگی دستگاه های محلی مورد تاکید فرمانداری شهرستان است.
امانگلدی ضمیر به استناد قانون انتخابات از ادارات و نهادها خواست برای برگزاری باشکوه انتخابات تمامی امکانات خود را در اختیار ستاد انتخابات گمیشان قرار دهند.
در پایان این جلسه سرهنگ پاسدار گلوی به عنوان فرمانده انتظامی، حیدری مدیر بنیاد مسکن و کلته به عنوان رئیس مخابرات گمیشان به حاضران معرفی شدند.
شهرستان گمیشان با بیش از 60 هزار نفر جمعیت در شمال غرب استان گلستان واقع است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار